sweetness Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Her er det iallefall endel klipp fra diverse episoder, så du kan ta en titt;) Men OBS!!! Når du åpner linken finner du også ut hvem som vinner!!! http://www.youtube.com/watch?v=-zi2qs20KAE hmm.. jeg hadde aldri trodd at det var han som skulle vinne... hun-jo det var i grunnen ikke så rart.. men HAN? hmm... det hadde jeg ikke trodd, nei.. menmen.. så feil kan man ta;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Synd jeg ikke ser på dette, jeg elsker dårlige programmer! Jeg skal se på Criminal minds i kveld, spennende å se om hun daua, hun som ble skutt forige uke. Hvis du elsker dårlige programmer, er PH absolutt midt i blinken for deg ;-) 0 Siter
delfin Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Et lite tips fra en annen avhengig :-) Du kan se alle episodene på TV 3 web tv! Glimrende for en som må ta noen episoder i slengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.