Gå til innhold

Hei folkens, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest What's wrong?
Skrevet

På søndag, så begynte jeg å klø litt i underlivet, og det kjentes ut som sopp (dette har jeg hatt før). Mandag kjøpte jeg Canesten og begynte behandling..I dag, 4 dager senere, klør jeg mer enn jeg gjorde de første dagene med behandling...Er dette vanlig?

Jeg ser ikke noe feil på kjønnsleppene, er bare litt rød. Men utfloden er det litt farge på..litt sånn hudfarget..noen som har hatt sopp og opplevd det samme, eller vet om noe annet dette kan være?? Graviditet?? Hehe.. Jeg og kjæresten hadde oss uten prevansjon her for noen uker siden så jeg innbiller meg nesten at magen vokser :P Utfloden har ikke vært sånn før når jeg har hatt sopp iallefall..Ellers er den ikke klumpete eller noe som helst.

Håper noen kan hjelpe meg!

Gjest vært der ja
Skrevet

Lukter det noe da? Jeg tipper på en infeksjon.. baktriell vaginose muligens.. kan være litt grønnlig, eller beige og tyntflytende, og det stikker, klør og svir. Og du blir sår. Må nok ha antibiotika. Men hvis du vil prøve noe annet før du går til legen og tar bakterieprøve, så kan du prøve ut Lactal (tror det er det det heter), sånne kapsler du setter inn som skal gjøre at ph-verdien i bakteriefloraen blir normal.. Unngå sex en liten stund til det har gitt seg. I tillegg kan du skylle deg med grønnsåpevann, bland litt grønnsåpe i en bolle med lunka vann og skyll deg i dusjen - ikke skyll med vann etterpå, det virker rensende.

God bedring! ;) Har hat masse sånt herk før, og dette har hjulpet meg, hvis ikke må du nok ha antibiotika.

Gjest What's wrong?
Skrevet

Lukter det noe da? Jeg tipper på en infeksjon.. baktriell vaginose muligens.. kan være litt grønnlig, eller beige og tyntflytende, og det stikker, klør og svir. Og du blir sår. Må nok ha antibiotika. Men hvis du vil prøve noe annet før du går til legen og tar bakterieprøve, så kan du prøve ut Lactal (tror det er det det heter), sånne kapsler du setter inn som skal gjøre at ph-verdien i bakteriefloraen blir normal.. Unngå sex en liten stund til det har gitt seg. I tillegg kan du skylle deg med grønnsåpevann, bland litt grønnsåpe i en bolle med lunka vann og skyll deg i dusjen - ikke skyll med vann etterpå, det virker rensende.

God bedring! ;) Har hat masse sånt herk før, og dette har hjulpet meg, hvis ikke må du nok ha antibiotika.

Tusen hjertelig takk for masse tips, de skal jeg følge! Løper på apoteket og kjøper lactal i morgen :)

Det lukter forresten ingenting.. Så da er det vel håp for at det ikke har blitt infeksjon (enda)..

Takk igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...