sepsi Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hvordan få venner og hvordan beholde vennskap? Jeg føler meg så alene og venneløs. Har vennskap som varer en kort stund, føler meg som en taper som ikke klarer å få nye bekjentskap til å utvikle seg til gode og varige vennskap..Er omgjengelig og elsker å ha masse folk rundt meg noe som sikkert kommer av at jeg er vokst opp i en stor familie. 0 Siter
Gjest men trives godt i eget selskap og Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Føler jeg og har det sånn av og til. Har blitt kjent med folk, men så mister jeg kontakten med de etterhvert. De få gode vennene jeg hadde har flyttet til andre byer og kontakten har etterhvert glidd mer og mer bort... Å få gode venner i voksen alder er vanskelig tror jeg. Tror man må finne seg en hobby, kanskje melde seg på et kurs, da er det lett å bli kjent med folk tror jeg. Har bare ikke sparket meg sjøl i ræva ennå hehe Har prøvd å bli kjent med folk på nettet, men det er vanskelig å få den skikkelige kontakten liksom... Har fått et par gode venner, men de bor så langt borte at det blir mest på nettet vi holder kontakten. Hadde vært greit å hatt et par cafevenninner her jeg bor liksom. 0 Siter
sepsi Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Føler jeg og har det sånn av og til. Har blitt kjent med folk, men så mister jeg kontakten med de etterhvert. De få gode vennene jeg hadde har flyttet til andre byer og kontakten har etterhvert glidd mer og mer bort... Å få gode venner i voksen alder er vanskelig tror jeg. Tror man må finne seg en hobby, kanskje melde seg på et kurs, da er det lett å bli kjent med folk tror jeg. Har bare ikke sparket meg sjøl i ræva ennå hehe Har prøvd å bli kjent med folk på nettet, men det er vanskelig å få den skikkelige kontakten liksom... Har fått et par gode venner, men de bor så langt borte at det blir mest på nettet vi holder kontakten. Hadde vært greit å hatt et par cafevenninner her jeg bor liksom. Gleder meg til sommeren er over for da begynner livet på nytt, har meldt meg på et studie hvor jeg forhåpentligvis knytter nye kontakter og blir kjent med nye folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.