Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg er så barnslig irritert i dag. Vet ikke en gang hvorfor; jeg får ikke satt ord på akkurat hva det er som irriterer meg, og det gjør meg enda mer irritert, for da klarer jeg heller ikke å rettferdiggjøre for meg selv at jeg er irritert.

*sukkkkkkk*

Skrevet

Huff da. Ikke alle dager er like gode...

*smil*

Skrevet

Det er få ting som er verre enn å bli sittende igjen med en følelse av at det kanskje var en selv som overreagerte. Mye bedre når man virkelig kan slå i bordet med hvor dumme andre har vært....*s*

Sympatiserende hilsen fra

Skrevet

Det er få ting som er verre enn å bli sittende igjen med en følelse av at det kanskje var en selv som overreagerte. Mye bedre når man virkelig kan slå i bordet med hvor dumme andre har vært....*s*

Sympatiserende hilsen fra

Psshh.... som du vet så overragerer jeg ALDRI (!!!)

Skrevet

Psshh.... som du vet så overragerer jeg ALDRI (!!!)

Selvfølgelig gjør du _aldri_ det!!! Alle vet jo at det er _de andre_ som gjør alle feilene - alltid!

Skrevet

Trenger du det da? Kan du ikke bare være sinna? Det er jeg rett som det er, og det er ganske godt;)

Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da. Bare sånn for å ha nevnt det. Å sparke til småstein hjelper litt det også;)

Skrevet

Selvfølgelig gjør du _aldri_ det!!! Alle vet jo at det er _de andre_ som gjør alle feilene - alltid!

Jah!

Du har skjønt det! Også må du love å ALLTID støtte meg på det!!!!!

:-)

Skrevet

Trenger du det da? Kan du ikke bare være sinna? Det er jeg rett som det er, og det er ganske godt;)

Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da. Bare sånn for å ha nevnt det. Å sparke til småstein hjelper litt det også;)

Jeg kan være sinna, ja:-D

''Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da''

Oj,...shit... vooops.....

Skrevet

Jah!

Du har skjønt det! Også må du love å ALLTID støtte meg på det!!!!!

:-)

Selvfølgelig!

Skrevet

''Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da''

Det er da man tar på seg joggeskoene og løper sinnet av seg! Det er deilig det! :o)

Skrevet

Det er da man tar på seg joggeskoene og løper sinnet av seg! Det er deilig det! :o)

Done that!

Grattis med pk forresten!

Skrevet

Done that!

Grattis med pk forresten!

Nei pr, blir det.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216391849' post='3921461]

Huff da. Ikke alle dager er like gode...

*smil*

Nei.... verden er slem mot meg! Buhu.

*søker enda mer støtte* :-D

Skrevet

Hjelpe og trøste, jeg skal være bra sinna før noen få se meg på løpetur. Sånt er selvplaging, og jeg har mer tro på å rette sinnet utover.

Skrevet

Jaja, pytt pytt. De har sikkert gjort _noe_klanderverdig en eller annen gang for to, tre, tjue år siden...? ;)

Skrevet

Hjelpe og trøste, jeg skal være bra sinna før noen få se meg på løpetur. Sånt er selvplaging, og jeg har mer tro på å rette sinnet utover.

Hvordan retter du det utover? Eller hva gjør du?

*litt sliten etter jogging*

Skrevet

Hvordan retter du det utover? Eller hva gjør du?

*litt sliten etter jogging*

Løping er i mine øyne å jule seg selv til man blir nummen, eller i beste fall en slags flukt fra følelser og problemer.

Boksesekk, kampsport, lerret eller omså å synge heavyrock(det har jeg aldri prøvd), da får man det ut, gruffet.

;)

Skrevet

Jaja, pytt pytt. De har sikkert gjort _noe_klanderverdig en eller annen gang for to, tre, tjue år siden...? ;)

Nei. Jeg er perfekt. Trodde alle visste det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...