cathlin Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Herregud, jeg er så barnslig irritert i dag. Vet ikke en gang hvorfor; jeg får ikke satt ord på akkurat hva det er som irriterer meg, og det gjør meg enda mer irritert, for da klarer jeg heller ikke å rettferdiggjøre for meg selv at jeg er irritert. *sukkkkkkk* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Huff da. Ikke alle dager er like gode... *smil* 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Det er få ting som er verre enn å bli sittende igjen med en følelse av at det kanskje var en selv som overreagerte. Mye bedre når man virkelig kan slå i bordet med hvor dumme andre har vært....*s* Sympatiserende hilsen fra 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Det er få ting som er verre enn å bli sittende igjen med en følelse av at det kanskje var en selv som overreagerte. Mye bedre når man virkelig kan slå i bordet med hvor dumme andre har vært....*s* Sympatiserende hilsen fra Psshh.... som du vet så overragerer jeg ALDRI (!!!) 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Psshh.... som du vet så overragerer jeg ALDRI (!!!) Selvfølgelig gjør du _aldri_ det!!! Alle vet jo at det er _de andre_ som gjør alle feilene - alltid! 0 Siter
tonie Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Trenger du det da? Kan du ikke bare være sinna? Det er jeg rett som det er, og det er ganske godt;) Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da. Bare sånn for å ha nevnt det. Å sparke til småstein hjelper litt det også 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Selvfølgelig gjør du _aldri_ det!!! Alle vet jo at det er _de andre_ som gjør alle feilene - alltid! Jah! Du har skjønt det! Også må du love å ALLTID støtte meg på det!!!!! :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Trenger du det da? Kan du ikke bare være sinna? Det er jeg rett som det er, og det er ganske godt;) Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da. Bare sånn for å ha nevnt det. Å sparke til småstein hjelper litt det også Jeg kan være sinna, ja:-D ''Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da'' Oj,...shit... vooops..... 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Jah! Du har skjønt det! Også må du love å ALLTID støtte meg på det!!!!! :-) Selvfølgelig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Jeg kan være sinna, ja:-D ''Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da'' Oj,...shit... vooops..... Det er da man tar på seg joggeskoene og løper sinnet av seg! Det er deilig det! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Det er da man tar på seg joggeskoene og løper sinnet av seg! Det er deilig det! ) Done that! Grattis med pk forresten! 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Done that! Grattis med pk forresten! Nei pr, blir det. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1216391849' post='3921461] Huff da. Ikke alle dager er like gode... *smil* Nei.... verden er slem mot meg! Buhu. *søker enda mer støtte* :-D 0 Siter
tonie Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Det er da man tar på seg joggeskoene og løper sinnet av seg! Det er deilig det! ) Hjelpe og trøste, jeg skal være bra sinna før noen få se meg på løpetur. Sånt er selvplaging, og jeg har mer tro på å rette sinnet utover. 0 Siter
tonie Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Jeg kan være sinna, ja:-D ''Jeg lar være å ta den helt ut på uskyldige mennesker og dyr som kommer i min vei, da'' Oj,...shit... vooops..... Jaja, pytt pytt. De har sikkert gjort _noe_klanderverdig en eller annen gang for to, tre, tjue år siden...? 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Hjelpe og trøste, jeg skal være bra sinna før noen få se meg på løpetur. Sånt er selvplaging, og jeg har mer tro på å rette sinnet utover. Hvordan retter du det utover? Eller hva gjør du? *litt sliten etter jogging* 0 Siter
tonie Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hvordan retter du det utover? Eller hva gjør du? *litt sliten etter jogging* Løping er i mine øyne å jule seg selv til man blir nummen, eller i beste fall en slags flukt fra følelser og problemer. Boksesekk, kampsport, lerret eller omså å synge heavyrock(det har jeg aldri prøvd), da får man det ut, gruffet. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Jaja, pytt pytt. De har sikkert gjort _noe_klanderverdig en eller annen gang for to, tre, tjue år siden...? Nei. Jeg er perfekt. Trodde alle visste det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.