Neontetra Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 "Oppdretteren" i en av Norges mest horrible dyretragedier vil få 4 hunder tilbake. Denne "oppdretteren" forsøkte å avvlive den ene hunden sin ved å skyte den 4 ganger i hodet, men traff ikke korrekt slik at hunden istedet blødde sakte ihjel."Oppdretteren" avlivet en valp ved å kaste den i veggen osv osv... Mer info og underskriftkampanje finnes på følgende link. http://www.brukshundforumet.com/nok-er-nok-mattilsynet/ Vær så snill å skriv under. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Så bra det er så mange som har skrevet under. Jeg har skrevet under tidligere, og håper alle andre på dol også gjør det! 0 Siter
astridny Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Så bra det er så mange som har skrevet under. Jeg har skrevet under tidligere, og håper alle andre på dol også gjør det! Jeg har skrevet under. :-) 0 Siter
Gregga Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Signert. Kan noen fortelle meg en eneste god grunn til at dette menneske skal få lov å eie noen form for dyr, noen gang mer? Jeg forstår det nemlig ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.