Gå til innhold

Klokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du med kvalitetsklokke da?

Jeg har hatt 2 klokker til over 2000,-, den ene ramlet omtrent fra hverandre, den andre senket kraftig om jeg ikke hadde den på hånda eller om det var kaldere enn 18 grader i rommet når den lå på bordet... Den jeg har nå kostet 600,- og har gått helt rikitg i 5 år, kun med et par batteriskift.

Skrevet

Ja! Mi Seikoklokke kostet 1890 kr for 2,5 år siden. Den har aldri gått verken fort eller sakte. Den er fortsatt 100% vanntett, og jeg med allergi reagerer ikke på den i det hele tatt! Jeg har klart å få ei lita ripe i glasset, men det var da jeg dro den bortover en murstein:-/

Du får nok ikke ei klokke av de dyreste merkene, men du får ei kvalitetsklokke for livet ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...