Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å "zapper" i kveld. Ser på Paradise Hotel. Har dett noen episoder før også. Hva er egentlig dette? Er de par, eller ikke? Hva går konkurransen ut på? (Så noen diskuterte dette prog, her inne, her om dagen)

Bare nyskjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne noe bedre å se på!

mener

Skrevet

mener

Hehe, jeg er så enig så enig. Er bare at jeg kjeder meg, og begynte å se på dette tullet. Utrolig hvor fort man blir dratt inn, hehe.

Hvordan går syklingen?:)

Skrevet

Hehe, jeg er så enig så enig. Er bare at jeg kjeder meg, og begynte å se på dette tullet. Utrolig hvor fort man blir dratt inn, hehe.

Hvordan går syklingen?:)

Fikk achillesproblemer, så jeg har roet litt ned inntil videre. Skal gå et par uker i fjellet snart, så jeg trener achillessener og går inn fjellstøvlene for tiden. (Også sper jeg på med litt spinning...*s*)

Sykler du mye for tiden; jeg er nysgjerrig på hvilke ritt du deltar i...?

Skrevet

Fikk achillesproblemer, så jeg har roet litt ned inntil videre. Skal gå et par uker i fjellet snart, så jeg trener achillessener og går inn fjellstøvlene for tiden. (Også sper jeg på med litt spinning...*s*)

Sykler du mye for tiden; jeg er nysgjerrig på hvilke ritt du deltar i...?

Har du mail/msn du kan legge ut her? Jeg har ikke det... Men hvis du har, bare legg ut, så kan vi snakke sykkel!:)

Jeg har ikke syklet mye i år... :( Vært litt daff og dårlig form. Men er oppadgående nå:)

Gjest togli
Skrevet

mener

Bedre program enn dette?! *himle*

Dette er da livsviktig å følge med på for å holde tritt med tiden!

Skrevet

Har du mail/msn du kan legge ut her? Jeg har ikke det... Men hvis du har, bare legg ut, så kan vi snakke sykkel!:)

Jeg har ikke syklet mye i år... :( Vært litt daff og dårlig form. Men er oppadgående nå:)

[email protected]

*vil gjerne snakke sykkel med noen som har tilbakelagt vesentlig flere mil enn meg!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...