Dory Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Driver å "zapper" i kveld. Ser på Paradise Hotel. Har dett noen episoder før også. Hva er egentlig dette? Er de par, eller ikke? Hva går konkurransen ut på? (Så noen diskuterte dette prog, her inne, her om dagen) Bare nyskjerrig... 0 Siter
Dory Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Du må finne noe bedre å se på! mener Hehe, jeg er så enig så enig. Er bare at jeg kjeder meg, og begynte å se på dette tullet. Utrolig hvor fort man blir dratt inn, hehe. Hvordan går syklingen? 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hehe, jeg er så enig så enig. Er bare at jeg kjeder meg, og begynte å se på dette tullet. Utrolig hvor fort man blir dratt inn, hehe. Hvordan går syklingen? Fikk achillesproblemer, så jeg har roet litt ned inntil videre. Skal gå et par uker i fjellet snart, så jeg trener achillessener og går inn fjellstøvlene for tiden. (Også sper jeg på med litt spinning...*s*) Sykler du mye for tiden; jeg er nysgjerrig på hvilke ritt du deltar i...? 0 Siter
Dory Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Fikk achillesproblemer, så jeg har roet litt ned inntil videre. Skal gå et par uker i fjellet snart, så jeg trener achillessener og går inn fjellstøvlene for tiden. (Også sper jeg på med litt spinning...*s*) Sykler du mye for tiden; jeg er nysgjerrig på hvilke ritt du deltar i...? Har du mail/msn du kan legge ut her? Jeg har ikke det... Men hvis du har, bare legg ut, så kan vi snakke sykkel! Jeg har ikke syklet mye i år... Vært litt daff og dårlig form. Men er oppadgående nå 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Du må finne noe bedre å se på! mener Bedre program enn dette?! *himle* Dette er da livsviktig å følge med på for å holde tritt med tiden! 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Har du mail/msn du kan legge ut her? Jeg har ikke det... Men hvis du har, bare legg ut, så kan vi snakke sykkel! Jeg har ikke syklet mye i år... Vært litt daff og dårlig form. Men er oppadgående nå [email protected] *vil gjerne snakke sykkel med noen som har tilbakelagt vesentlig flere mil enn meg!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.