Gå til innhold

Jeg blir student!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg kommet inn på sykepleien, og blir student til høsten! WOW!!!!

Skrevet

Gratulerer! Så flotte livsendringer du har i år, da. *bittelitt misunnelig*

Skrevet

Ska sei :) Du er på full fart inn i en ny livsepoke. Supert av deg dette. Lykke til!

Skrevet

Ska sei :) Du er på full fart inn i en ny livsepoke. Supert av deg dette. Lykke til!

E du fra stavanger du? Ska sei?

Skrevet

E du fra stavanger du? Ska sei?

Nei, ikke derfra, oppvokst i aust agder jeg :) Men skal innrømme at jeg hang meg opp i måten å si det på da jeg så bonderomantikk. Det var med ei jente fra dine trakter da. Men det ligger altså også til vår dialekt :)

Skrevet

Gratulerer! Så flotte livsendringer du har i år, da. *bittelitt misunnelig*

He, he - ja, det skjer ting nå, ja :)

Skrevet

Ja, det blir veldig spennende.

Akkurat nå er jeg mest spent på hvordan logistikken skal gå opp i AS Familien, men alt ordner seg :)

Skrevet

He, he - ja, det skjer ting nå, ja :)

Nå ble jeg nysgjerrig.... ;)

Skrevet

Jøss, du har liksom tusen jern i ilden for tiden du! Så bra! Kjenner energien smitter litt:-)

Gratulerer så mye med plassen da! Er det sykepleier du skal bli, eller har du planer videre?

Åhh, skulle gjerne gått mer skole selv gitt, men det får bli når jeg blir lottomillionær og har fått de 5 barna jeg da ville hatt...! Da skulle jeg utdannet meg til jordmor:-)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.... ;)

Ikke verre enn at birdie tenkte på vektoperasjonen også (tror jeg).

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

(Jeg skal og studere!)

Takk!

Hva skal du studere?

Skrevet

Jøss, du har liksom tusen jern i ilden for tiden du! Så bra! Kjenner energien smitter litt:-)

Gratulerer så mye med plassen da! Er det sykepleier du skal bli, eller har du planer videre?

Åhh, skulle gjerne gått mer skole selv gitt, men det får bli når jeg blir lottomillionær og har fått de 5 barna jeg da ville hatt...! Da skulle jeg utdannet meg til jordmor:-)

Det er nettopp jordmor som er målet mitt også :)

Jeg har fått de barna jeg skal ha, og er nå klar til å hjelpe andre til verden :)

AneM1365380603
Skrevet

Det er nettopp jordmor som er målet mitt også :)

Jeg har fått de barna jeg skal ha, og er nå klar til å hjelpe andre til verden :)

Jeg vet ikke om jeg har nerver til å bli jordmor, men det må da være et utrolig spennende yrke :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har nerver til å bli jordmor, men det må da være et utrolig spennende yrke :)

Jeg tror også det er et utrolig spennende og givende yrke. Jeg tror også det til tider er veldig tungt og vanskelig, men det takler jeg :)

Skrevet

Ikke verre enn at birdie tenkte på vektoperasjonen også (tror jeg).

Åå, har du tatt den, eller skal du? Kjenner en annen som har det, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Takk!

Hva skal du studere?

Njaei, jeg har ikke kommet så langt som at jeg forteller det enda. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...