Gå til innhold

Jeg blir student!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nettopp jordmor som er målet mitt også :)

Jeg har fått de barna jeg skal ha, og er nå klar til å hjelpe andre til verden :)

Du skal bli jordmor! Så spennende! Det er nok utfordrende, krevende og givende på en gang, og sansynligvis kommer det tøffe tak også!

Du har en lang reise foran deg før du er i mål, og får kose deg på veien også! Lykke til:-)

Og husk: Ingen blodtrykksmåling mens hodet står i åpningen;-) Hvis det ikke er absolutt nødvendig da...

Skrevet

Du skal bli jordmor! Så spennende! Det er nok utfordrende, krevende og givende på en gang, og sansynligvis kommer det tøffe tak også!

Du har en lang reise foran deg før du er i mål, og får kose deg på veien også! Lykke til:-)

Og husk: Ingen blodtrykksmåling mens hodet står i åpningen;-) Hvis det ikke er absolutt nødvendig da...

Hi, hi - skal huske på det ;)

Ja, det er et langt løp jeg har foran meg, men jeg håper og tror det blir et tidvis veldig spennende løp. Utfordrende blir det i alle fall :)

Skrevet

Njaei, jeg har ikke kommet så langt som at jeg forteller det enda. ;)

Da skal jeg vente spent ;)

Skrevet

Åå, har du tatt den, eller skal du? Kjenner en annen som har det, og er veldig fornøyd.

Jeg ble operert 16. mai i år, og er kjempefornøyd :)

Alt fungerer som det skal, jeg har så og si ingen problemer og har gått ned 20 kg så langt :D

Skrevet

Å, så fantastisk bra! Gratulerer så mye. Du blir nok en kjempefin sykepleier og jordmor! :-)

Skrevet

Å, så fantastisk bra! Gratulerer så mye. Du blir nok en kjempefin sykepleier og jordmor! :-)

He, he - det vil jo tiden vise, men jeg håper :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...