pekkaline Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skal snart i bryllup og ser været ikke er det beste foreløpig. Derfor må jeg kanskje ha jakke. Skal jeg ta en sort dressjakke eller en beige jakke dobbeltkneppet med belte i livet. Husker ikke hva de heter, men var in i vår. Kjolen er lys lilla og fotsid...... Takker for innspill 0 Siter
Gjest Rosalin Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hmm, den lyse jakken med belte, høres fin ut. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes svart er penest, den får fram lillafargen på en annen måte enn lys farge gjør. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes svart er penest, den får fram lillafargen på en annen måte enn lys farge gjør. Takk for svar. Føler meg nok mest komfortabel med den sorte. *vil ikke ha regn* 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Hmm, den lyse jakken med belte, høres fin ut. Jepp, den er fin, men tror jeg heller til den "trygge" dressjakken jeg siden det er til kjole Takk for svar! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Uten å ha lest de andre svarene og fullstendig uten motesans så ville jeg valgt den lyse jakken. Svart dressjakke høres så strengt ut til sommerbryllup. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Hva slags farge har du på skoene og vesken? ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Uten å ha lest de andre svarene og fullstendig uten motesans så ville jeg valgt den lyse jakken. Svart dressjakke høres så strengt ut til sommerbryllup. Helt enig med deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.