Gå til innhold

hvilken jakke bør jeg ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart i bryllup og ser været ikke er det beste foreløpig. Derfor må jeg kanskje ha jakke. Skal jeg ta en sort dressjakke eller en beige jakke dobbeltkneppet med belte i livet. Husker ikke hva de heter, men var in i vår. Kjolen er lys lilla og fotsid......

Takker for innspill :)

Gjest Rosalin
Skrevet

Hmm, den lyse jakken med belte, høres fin ut.

Skrevet

Jeg synes svart er penest, den får fram lillafargen på en annen måte enn lys farge gjør.

Skrevet

Jeg synes svart er penest, den får fram lillafargen på en annen måte enn lys farge gjør.

Takk for svar. Føler meg nok mest komfortabel med den sorte. *vil ikke ha regn*

Skrevet

Hmm, den lyse jakken med belte, høres fin ut.

Jepp, den er fin, men tror jeg heller til den "trygge" dressjakken jeg siden det er til kjole :) Takk for svar!

Skrevet

Uten å ha lest de andre svarene og fullstendig uten motesans så ville jeg valgt den lyse jakken. Svart dressjakke høres så strengt ut til sommerbryllup.

Gjest mora2
Skrevet

Hva slags farge har du på skoene og vesken? ;0)

Gjest togli
Skrevet

Uten å ha lest de andre svarene og fullstendig uten motesans så ville jeg valgt den lyse jakken. Svart dressjakke høres så strengt ut til sommerbryllup.

Helt enig med deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...