Gjest vil ha det gamle igjen Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Var nyskjerrig på å farge håret mørkt brunt. Dette gikk jo bra, men nå er jeg lei. Vil ha min lysblode farge tilbake som er det naturlige. Hva gjør jeg? frisøt til over 1000 kr har jeg ikke råd til. Kan ikke vente 2-3 år til det har vokst helt ut igjen. Finnes det noen avfarging eller noe jeg kan gjøre? 0 Siter
Hestehoven Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil råde deg å vente til du får råd til å gå til en dyktig frisør. Fra blondt til brunt går som oftest bra hjemme, men fra mørk brunt til blondt hadde jeg ikke gjort selv. Du kan evt. gå til en lærling, da er det ofte halv pris og så lenge de får dyktig hjelp av en som kan det, så går det nok bra:) 0 Siter
Gjest oransjegulrot haha Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hvis det ble veldig mørkt har selv frisører problemer med å få det blondt med en gang. ofte blir det oransje først. Jeg ville derfor forsøkt med striper først. Nå er det sommer, og stripene vil lysne enda mer i solen. Ellers kan du prøve avfarging og så farge håret i en farge som ligner på din naturlige og heller la ditt naturlige hår vokse ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.