Gå til innhold

Hvordan farge håret blond tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha det gamle igjen
Skrevet

Var nyskjerrig på å farge håret mørkt brunt. Dette gikk jo bra, men nå er jeg lei. Vil ha min lysblode farge tilbake som er det naturlige. Hva gjør jeg? frisøt til over 1000 kr har jeg ikke råd til. Kan ikke vente 2-3 år til det har vokst helt ut igjen. Finnes det noen avfarging eller noe jeg kan gjøre?

Skrevet

Jeg vil råde deg å vente til du får råd til å gå til en dyktig frisør. Fra blondt til brunt går som oftest bra hjemme, men fra mørk brunt til blondt hadde jeg ikke gjort selv.

Du kan evt. gå til en lærling, da er det ofte halv pris og så lenge de får dyktig hjelp av en som kan det, så går det nok bra:)

Gjest oransjegulrot haha
Skrevet

Hvis det ble veldig mørkt har selv frisører problemer med å få det blondt med en gang. ofte blir det oransje først. Jeg ville derfor forsøkt med striper først.

Nå er det sommer, og stripene vil lysne enda mer i solen.

Ellers kan du prøve avfarging og så farge håret i en farge som ligner på din naturlige og heller la ditt naturlige hår vokse ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...