Gjest pepsimaxergodt Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Har hørt en norsk sang på radioen, en natt. og sett litt av musikkvideoen på svisj på nrk3. men husker ikke hva sangen/ gruppen heter. det er en mann og en dame som synger etter tur. hun synger bl.a.: "han kan ikke gjøre en flue fortred, derfor fikk han slå meg ned" e.l. han synger noe sånt som: "jeg drepte henne i kveld" eller noe lignende. Høres ut som de opp i årene, men på videoen så de unge ut. i videoen ligger damen i en kiste, med armene i kross, i svarte klær, og synger. kan noen hjelpe! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Låta er "Counter Strike" av Gatas Parlament med Supa Sayed 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Counter strike.. gatas parlament med supa sayed De er ikke opp i årene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 I alle dager, for en grusom tekst!!! Jeg aner (heldigvis) ikke hvem det er som synger den. 0 Siter
Gjest pepsimaxergodt Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hei. tusen takk for svar. synes teksten er helt grusom, men ble nysgjerrig på hvem som synger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.