Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg spist mango fra Mali.

Veldig spennende! -Den var liten, grønn og kostet 9.90. Mannen i kassa brukte litt tid for å finne ut hva det var. Så brakte jeg den hjem i en miljøvennlig bærepose.

Mangoen lå i kjøleskapet og ventet på meg og sin skjebne. Det var da skumringen hadde senket seg at jeg fant frem kjøkkenkniven...

Det gule indre åpnet seg fristende mot meg, så var det gjort. En eksotisk, søt smak helt fra Mali erobret smaksløkene. -

Nydelig!

--------------------------------------------

Mangoen er nå spist opp. Bare steinen ligger igjen på tallerkenen og savner noe den ikke vet hva er....Sånn er altså mango-livet.

-Andre som har gjort noe spennende i dag?

Gjest togli
Skrevet

Jeg har spist reker med hviløksmajones. Pressa to hele løker (altså ikke to fedd, men to hele løker...) til en pose majones. Det var himla digg, men jeg synes synd på folk i min nærhet akkurat nå ;-)

Skrevet

Jeg har spist reker med hviløksmajones. Pressa to hele løker (altså ikke to fedd, men to hele løker...) til en pose majones. Det var himla digg, men jeg synes synd på folk i min nærhet akkurat nå ;-)

Ja, synes synd på dem i nærheten av deg nå ja. Har en nabo som misforsto dette med hvitløk for mange år siden. Han trodde jo flere dess bedre.

Var visst fem stk på en dag han presset i seg. Etterpå skjønte han ikke hvorfor folk trakk seg vekk...:-)

Skrevet

Hehe

Lenge siden jeg har spist reker, det er kjempegodt!:-)

Gjest togli
Skrevet

Ja, synes synd på dem i nærheten av deg nå ja. Har en nabo som misforsto dette med hvitløk for mange år siden. Han trodde jo flere dess bedre.

Var visst fem stk på en dag han presset i seg. Etterpå skjønte han ikke hvorfor folk trakk seg vekk...:-)

Hehe, jeg hater også at det stinker hvitløk av folk!

Nå er jeg såpass heldig at bare jeg bruker tanntråd etter at jeg har spist hvitløken og dessuten tar en dusj, så lukter jeg ikke neste dag. Er heldigvis bare mannen min som må lide i natt ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe

Lenge siden jeg har spist reker, det er kjempegodt!:-)

Ja, utrolig godt! Kjøpte reker på Coop idag og de var saftige og gode! *mett*

Skrevet

Nå er jeg såpass heldig at bare jeg bruker tanntråd etter at jeg har spist hvitløken og dessuten tar en dusj, så lukter jeg ikke neste dag. Er heldigvis bare mannen min som må lide i natt ;-)

Stakkars mann :(. Du får trøste han med at det høyst sannsynlig vil gå over :-).

Har fått beskjed noen ganger jeg også ja, om å snu meg på natta når jeg har spist hvitløk. Har hørt at persille skal motvirke lukt, men har aldri prøvd det. Ja, ja, får håpe dere får en rolig natt :))

Skrevet

Ja, utrolig godt! Kjøpte reker på Coop idag og de var saftige og gode! *mett*

Jeg blir fristet. Tror faktisk jeg har reker i fryseren som jeg kjøpte på salg en gang, hvis de ikke begynner å bli gamle.

AneM1365380603
Skrevet

Det er bare du som tror at det ikke stinker neste dag ;) De fleste er for høflig til å si noe.

Jeg spiser veldig mye hvitløk, og bruker det mye i maten. Jeg har begrenset litt å spise rå hvitløk. Det har hendt at jeg har spist en hel rå hvitløk til et måltid. En gang la jeg meg før mannen min etter å ha fråtset rå hvitløk. Han passerte soveromsdøra og kjente stanken helt ut. Han hadde ikke mye lyst til å legge seg ;)

Gjest togli
Skrevet

Stakkars mann :(. Du får trøste han med at det høyst sannsynlig vil gå over :-).

Har fått beskjed noen ganger jeg også ja, om å snu meg på natta når jeg har spist hvitløk. Har hørt at persille skal motvirke lukt, men har aldri prøvd det. Ja, ja, får håpe dere får en rolig natt :))

Han må tåle dette stort sett hver lørdag natt, så jeg tror han snart er immun ;-P

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir fristet. Tror faktisk jeg har reker i fryseren som jeg kjøpte på salg en gang, hvis de ikke begynner å bli gamle.

Da er det jo viktig å ete dem kjapt før de blir for gamle ;-)

Gjest togli
Skrevet

Det er bare du som tror at det ikke stinker neste dag ;) De fleste er for høflig til å si noe.

Jeg spiser veldig mye hvitløk, og bruker det mye i maten. Jeg har begrenset litt å spise rå hvitløk. Det har hendt at jeg har spist en hel rå hvitløk til et måltid. En gang la jeg meg før mannen min etter å ha fråtset rå hvitløk. Han passerte soveromsdøra og kjente stanken helt ut. Han hadde ikke mye lyst til å legge seg ;)

Men atte' jeg har tre 100 % ærlige unger, så ikke tro annet enn at jeg får høre det dersom det stinker av meg ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...