Gå til innhold

Fotpleie og priser... En sjokkerende sak

Anbefalte innlegg

Gjest Trangesko
Skrevet

Jeg hadde time hos min fotpleier for et par uker siden, men p.g.a sykdom måtte jeg avlyse. Fotpleieren gikk ut i ferie, og jeg tenkte jeg kunne prøve en annen så lenge.

Så kom sjokket. Jeg betaler vanligvis 250 kr, da klipper, filer og smører h*n føttene. Tar vekk tørr hud og masserer føttene. Kort og godt, jeg ser ut som en barnerumpe på føttene når jeg går der i fra.

Ringte en annen og forhørte meg. 450 kr skulle h*n ha. Javel tenkte jeg, det var nesten dobbelt så dyrt, men det får gå for en gang skyld. Føttene mine skrek etter litt behandling.

Men, så kom sjokket. Det var 450 kr bare for å klippe neglene, hard hud kostet FRA 200 kr, alt etter hvor mye det ble.

Joda kunne få full pakke. Det var bare å betale 450 kr, pluss, pluss.

Dette var da fryktelig dyrt. Enten så har jeg skutt gullfuglen og funnet en fotpleier som er veldig rimelig, eller så overpriste den andre.

Hva betaler dere andre for dette?

Gjest grøss og grøss
Skrevet

Jeg gjør det selv, gratis. Kunne aldri tenkt meg at et annet menneske skulle klippe mine tånegler, langt verre skrape vekk tørr hud!

Gjest Trangesko
Skrevet

Jeg gjør det selv, gratis. Kunne aldri tenkt meg at et annet menneske skulle klippe mine tånegler, langt verre skrape vekk tørr hud!

Det er vel ikke værre enn å la andre grave inne i munnen på deg hos tannlegen, eller en Gu hos legen.

Selv synes jeg dette er veldig behaglig, og er for meg en luksus jeg unner meg.

Men hver sin smak

Gjest Trangesko
Skrevet

Googlet litt og fant følgende:

http://www.storohudogfotpleie.no/fotpleie.html

http://www.hudogfotpleie.no/fotpleie.htm

Jeg tror du har funnet en rimelig fotpleier.

Fotpleie er ikke luksus for de som må stå og gå på jobben hele dagen, fotpleie er forebyggende behandling.

Hilsen

Ja det ser ut til at jeg har vært heldig med fotpleieren min.

Enig med deg i at det ikke er luksus for alle. Det er ikke alle som klarer det selv en gang. Mange eldre sliter jo med å bøye seg. Husker bare hvordan jeg hadde det i en periode hvor ryggen slo seg vrang. Det var knapt så jeg kunne bøye hodet og se på tærne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...