Gå til innhold

er jeg snill eller dumsnill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lånt penger til familie og venner tot,ca 300 000 jada kaller meg dumsnill,får jeg pengene igjnen,ja noe ialfall.

I tilegg har jeg møtt en ungdom som ville kjøpe sex av meg.Da bladde jeg opp for han ikke skulle la seg kjøpe

Summa sumarium jeg er dumsnill

så pass på dere selv og ikke vær for GREI

Skrevet

Du råder oss til å passe på oss selv. Tror du bør begynne med å passe på deg selv :-) Hva skjer om du setter grenser?

Gjest vil ikke utnytte
Skrevet

Mener du at ungdommen ville kjøpe sex av deg - eller selge sex til deg? Og hva mente du med det du sa egentlig?

Ja du må ikke låne bort penger til folk du ikke tror du får tilbake...

Jeg "låner" ofte penger av mor, men det er hun som presser på meg, jeg vil jo betale tilbake, men hver gang er det bare neida, bare behold pengene du... vet ikke om hun tror jeg spiller "beskjeden"... men jeg vil jo betale igjen, men hun nekter å ta imot. Så vet ikke jeg, om hun er dumsnill eller bare snill. Er så redd de andre søskenene mine utnytter henne, for de vet hun ikke vil ha tilbake pengene. Jeg tør ikke spørre om flere penger jeg fordi jeg ikke vil utnytte henne. Hun vil jo aldri ha de tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...