Carwing Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Besøket mitt sa at bidé skal brukes til å vaske rumpen i etter man har vært på do. Kan ikke skjønne det, er det ikke til føtter? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har alltid trodd det var til rompen da, men funker sikkert til begge deler :0) 0 Siter
Gjest mammamiaaa Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Nei bide er nå til å vaske rumpen ren :-) 0 Siter
Gjest jeg måtte le Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har alltid trodd det var til rompen da, men funker sikkert til begge deler :0) Jeg jobber på hotell og vi hadde en utenlansk gjest som stod i bide å dusjet.Gjett om det ble bløtt på gulvet.Det rant gjennom gulvlisten og ned på rommer under. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg jobber på hotell og vi hadde en utenlansk gjest som stod i bide å dusjet.Gjett om det ble bløtt på gulvet.Det rant gjennom gulvlisten og ned på rommer under. Hihi, er det mulig! kan ikke vært den beste dusjen! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg vasket føttene i det i syden:) Skal man egentlig sitte oppi dette å vaske rompa si!? hehe det kan sikkert brukes til mangt;) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Bidé skal brukes til å vaske musa i, ingen mannfolk som bruker bidé! 0 Siter
flowy Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det er til å vaske rumpa med, ja. :-) I mange andre land er det vanlig å vaske seg etter at man har hatt avføring. Ganske OK i grunnen. :-) 0 Siter
Gjest hahahaha Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Eksen mn trodde bideen på hotellrommet var pissoar og pisset i det haha Nei bide er for å vaske seg nedentil - rompa eller tissen. Man får jo ikke vekk all driten med bare papir, og før i tiden hadde man kanskje ikke toalettpapir, derfor ble bideen til. 0 Siter
tonie Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Bidé skal brukes til å vaske musa i, ingen mannfolk som bruker bidé! Nåvel. Jeg vil vel si at dere trenger den mer. Kvinnen av i dag er nesten hårløs og lett å holde ren. Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer? Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Bidet er ment til vask av underliv/rumpe, ja. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Nåvel. Jeg vil vel si at dere trenger den mer. Kvinnen av i dag er nesten hårløs og lett å holde ren. Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer? Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? ''Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer?'' Hvilket århundre lever du i? Det må ha vært en Neandertaler du har sett. ''Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? :)'' Niks! Joda, holder fortsatt på med badet...:-) 0 Siter
laban Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Moren min sa til meg at det var til å vaske føttene i, en gang vi overnattet på hotell da jeg var barn. Jeg hadde aldri sett noe sånt før. Jeg fant ikke ut at det egentlig var til å sette seg i, før jeg ble voksen. Jeg har ikke tilgitt moren min helt ennå :-)) 0 Siter
Gjest Ikke bare rumpa Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Moren min sa til meg at det var til å vaske føttene i, en gang vi overnattet på hotell da jeg var barn. Jeg hadde aldri sett noe sånt før. Jeg fant ikke ut at det egentlig var til å sette seg i, før jeg ble voksen. Jeg har ikke tilgitt moren min helt ennå :-)) bidé n3 (fra fr, eg 'liten hest; arbeidsbenk') liten vaskekum for underliv og føtter; avlangt setebadekar bad med b-bidé n3 (fra fr, eg 'liten hest; arbeidsbenk') l 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.