Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøket mitt sa at bidé skal brukes til å vaske rumpen i etter man har vært på do. Kan ikke skjønne det, er det ikke til føtter?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har alltid trodd det var til rompen da, men funker sikkert til begge deler :0)

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Nei bide er nå til å vaske rumpen ren :-)

Gjest jeg måtte le
Skrevet

Jeg har alltid trodd det var til rompen da, men funker sikkert til begge deler :0)

Jeg jobber på hotell og vi hadde en utenlansk gjest som stod i bide å dusjet.Gjett om det ble bløtt på gulvet.Det rant gjennom gulvlisten og ned på rommer under.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg jobber på hotell og vi hadde en utenlansk gjest som stod i bide å dusjet.Gjett om det ble bløtt på gulvet.Det rant gjennom gulvlisten og ned på rommer under.

Hihi, er det mulig!

kan ikke vært den beste dusjen!

Gjest midia
Skrevet

Jeg vasket føttene i det i syden:)

Skal man egentlig sitte oppi dette å vaske rompa si!? hehe det kan sikkert brukes til mangt;)

Skrevet

Bidé skal brukes til å vaske musa i, ingen mannfolk som bruker bidé!

Skrevet

Det er til å vaske rumpa med, ja. :-) I mange andre land er det vanlig å vaske seg etter at man har hatt avføring. Ganske OK i grunnen. :-)

Gjest hahahaha
Skrevet

Eksen mn trodde bideen på hotellrommet var pissoar og pisset i det haha :D

Nei bide er for å vaske seg nedentil - rompa eller tissen.

Man får jo ikke vekk all driten med bare papir, og før i tiden hadde man kanskje ikke toalettpapir, derfor ble bideen til.

Skrevet

Bidé skal brukes til å vaske musa i, ingen mannfolk som bruker bidé!

Nåvel. Jeg vil vel si at dere trenger den mer. Kvinnen av i dag er nesten hårløs og lett å holde ren. Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer?

Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? :)

Skrevet

Bidet er ment til vask av underliv/rumpe, ja.

Skrevet

Nåvel. Jeg vil vel si at dere trenger den mer. Kvinnen av i dag er nesten hårløs og lett å holde ren. Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer?

Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? :)

''Dere derimot.. Rumpehår og avføring, trenger jeg si mer?''

Hvilket århundre lever du i?

Det må ha vært en Neandertaler du har sett.

''Kjøp deg bidét, mann. Holder ikke du på med oppussing av badet? :)''

Niks!

Joda, holder fortsatt på med badet...:-)

Skrevet

Moren min sa til meg at det var til å vaske føttene i, en gang vi overnattet på hotell da jeg var barn. Jeg hadde aldri sett noe sånt før.

Jeg fant ikke ut at det egentlig var til å sette seg i, før jeg ble voksen.

Jeg har ikke tilgitt moren min helt ennå :-))

Gjest Ikke bare rumpa
Skrevet

Moren min sa til meg at det var til å vaske føttene i, en gang vi overnattet på hotell da jeg var barn. Jeg hadde aldri sett noe sånt før.

Jeg fant ikke ut at det egentlig var til å sette seg i, før jeg ble voksen.

Jeg har ikke tilgitt moren min helt ennå :-))

bidé n3 (fra fr, eg 'liten hest; arbeidsbenk') liten vaskekum for underliv og føtter; avlangt setebadekar bad med b-bidé n3 (fra fr, eg 'liten hest; arbeidsbenk') l

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...