Gjest Wita Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 For dem som husker innlegget mitt om den telturen jeg ikke ville bli med på. Jeg kan ikke si at jeg angrer, selv om mannen min ringer flere ganger pr. dag og skryter av det fine været og den vakre midnattsola:-) Men jeg har hatt det fint på hytta jeg og nå har jeg det fint hjemme og jeg kan ikke si at jeg er så veldig lei meg for at jeg slapp teltliv midt i mensperioden:-) Jeg snakker med ungene hver dag og jeg hører at de har det helt supert alene med faren og da er jeg fornøyd også. Midnattsola skulle jeg gjerne ha sett da og jeg håper været holder seg like fint der oppe i Nord til jeg kommer etter på tirsdagen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Har tenkt på deg, Wita, og lurt på hvordan ferien deres ble (jeg var borte fra internett i halvannen uke). Så det ble deling, altså, slik at dere alle får den ferien dere ønsker? Helt sikkert det beste!!!! Nyt dagene på hytta, og fryd deg over at mann og barn har det fint, og god tur nordover etterhvert! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Har tenkt på deg, Wita, og lurt på hvordan ferien deres ble (jeg var borte fra internett i halvannen uke). Så det ble deling, altså, slik at dere alle får den ferien dere ønsker? Helt sikkert det beste!!!! Nyt dagene på hytta, og fryd deg over at mann og barn har det fint, og god tur nordover etterhvert! Ja, det ble bra til slutt:-) Vi hadde alle noen dager på hytta kombinert med noen dager i seilbåten. Da de andre dro hjem for å pakke til nord-norge turen dro jeg også hjem( Bare et par timers kjøretur) for å vaske klær. Dagen etter dro jeg tilbake til hytta igjen og fikk besøk. Kom hjem igjen i går og drar med fly til Nord-Norge på tirsdag. Så jeg slapp både den lange bilturen og teltlivet:-) Deilig og jeg føler meg mer uthvilt enn på lenge, så nå gleder jeg meg faktisk til noen dager i Nord-Norge. Vi skal bo i rorbu når jeg kommer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det ble bra til slutt:-) Vi hadde alle noen dager på hytta kombinert med noen dager i seilbåten. Da de andre dro hjem for å pakke til nord-norge turen dro jeg også hjem( Bare et par timers kjøretur) for å vaske klær. Dagen etter dro jeg tilbake til hytta igjen og fikk besøk. Kom hjem igjen i går og drar med fly til Nord-Norge på tirsdag. Så jeg slapp både den lange bilturen og teltlivet:-) Deilig og jeg føler meg mer uthvilt enn på lenge, så nå gleder jeg meg faktisk til noen dager i Nord-Norge. Vi skal bo i rorbu når jeg kommer. Genialt! 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Å, jeg har tenkt på deg, det var fint å høre fra deg! Jeg var så redd du hadde gitt etter for mannen din sitt press, og er veldig glad å høre for at du tok vare på deg selv og det du selv trengte! Da blir det enda lettere neste gang! Ha en fortsatt god sommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.