Gå til innhold

Noen som vet?

Gjest noen som har peiling på dette.

Anbefalte innlegg

Gjest noen som har peiling på dette.
Skrevet

Det er over en uke siden jeg fødte sønnen min, men har alikevel ikke fått igjen følelsen i urinblæren. Kjenner bare at jeg må tisse. Brukte vakum og epidural under fødselen, det er kanskje derfor jeg sliter med dette problemet nå. Men legen sa at i og med at jeg er ganske ung ville det ordne seg. Men tar det lang tid? Håper å høre fra dere andre som har opplevd det samme.

Jeg klarte ikke å tisse etter fødselen, tok meg 2 dager. Og jeg hadde ganske mye resturin. Men når jeg kom fra sykehuset var resturinen 30 ml.

Gjest bekkenmuskulatur?
Skrevet

Tror det er vanlig at man mister litt muskelkraft og følelse der nede. Tror du skal prøve knipeøvelser, kanskje det hjelper? Når du tisser, prøv å knipe igjen strålen, da vet du at du bruker de rette musklene. Knip igjen strålen, hold litt, slipp ut, hold litt til og slipp ut resten. Når du ligger på rygg kan du og bevisst prøve å stramme bekkenmuskulaturen noen ganger.

Hvis du ser at du ikke klarer å knipe igjen strålen kan du høre med lege og forklare dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...