pærebrus Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Skal en tur til sverige nå, og lurer på om noen har tips til hva som er lurt å kjøpe. Tenker ikke bare på matvarer, men om det er andre ting som er billigere. F. eks. sportsutstyr, apotekvarer og slike ting? Vi kunne også tenke oss å få solskjerming på vinduene i bilen, noen som har fått dette gjort og vet noe om hva det koster? Noen som har gjort det i Sverige? 0 Siter
Gjest Vet ikke om særlig Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Apotekvarer sies jo å være veldig mye billigere i Sverige. Ellers så er det vel det sedvanlige el-utstyret kanskje. Men da må en jo tenke på at en må kjøre et stykke for bytte ved feil etc. Vi er en del i Sverige, men jeg føler vel kanskje at vi kan få ting til like grei pris her i Norge. Men verdien på krona gjør jo ofte at ting kan bli litt billigere. Bensin kan være noe rimeligere i Sverige, i det siste gjerne pga kroneverdien. 0 Siter
Flyberta Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Jeg bruker å handle et par ting som er veldig gode i Sverige: Felix potatismos - smaker som hjemmelaget. Og kjøttbullar - spesielt Ica sine er så herlige:) Den svenske kaffen er ofte god. Tidligere var den også en del billigere. Vet ikke om den er det nå. Smågodt er ofte billigere. Bacon, kyllingfileter og ost. 0 Siter
pærebrus Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Skrevet 21. juli 2008 Jeg bruker å handle et par ting som er veldig gode i Sverige: Felix potatismos - smaker som hjemmelaget. Og kjøttbullar - spesielt Ica sine er så herlige:) Den svenske kaffen er ofte god. Tidligere var den også en del billigere. Vet ikke om den er det nå. Smågodt er ofte billigere. Bacon, kyllingfileter og ost. Takk for svar alle. Får se hva jeg finner:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.