Gå til innhold

Campingplasser i Bergen området?

Anbefalte innlegg

Gjest mitt råd!
Skrevet

I Bergen regner det 90 % av året.. å campe i regn er noe dritt, selv i campingvogn. Ta heller inn på hotell!

Skrevet

I Bergen regner det 90 % av året.. å campe i regn er noe dritt, selv i campingvogn. Ta heller inn på hotell!

Å neida du. *smiler lurt*

Bor litt utenfor bergen selv. Saken er den at vi har kjøpt oss campingvogn i dag og vil teste den ut, men har ikke mulighet for å reise så langt for vi må være hjemme til helgen igjen.

Derfor lurte jeg på om noen her inne hadde peiling, for vi er ny begynnere på campinglivet. :)

Gjest mitt råd!
Skrevet

Å neida du. *smiler lurt*

Bor litt utenfor bergen selv. Saken er den at vi har kjøpt oss campingvogn i dag og vil teste den ut, men har ikke mulighet for å reise så langt for vi må være hjemme til helgen igjen.

Derfor lurte jeg på om noen her inne hadde peiling, for vi er ny begynnere på campinglivet. :)

Hehe måtte bare provosere :) Dere får ha lykke til. Savner selv en campingvogn.

Gjest Tante T.
Skrevet

Gå inn på www.nafcamp.no og søk på campingplasser der. Ellers er Lone camping Bergens største campingplass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...