Gjest mitt råd! Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 I Bergen regner det 90 % av året.. å campe i regn er noe dritt, selv i campingvogn. Ta heller inn på hotell! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Skrevet 21. juli 2008 I Bergen regner det 90 % av året.. å campe i regn er noe dritt, selv i campingvogn. Ta heller inn på hotell! Å neida du. *smiler lurt* Bor litt utenfor bergen selv. Saken er den at vi har kjøpt oss campingvogn i dag og vil teste den ut, men har ikke mulighet for å reise så langt for vi må være hjemme til helgen igjen. Derfor lurte jeg på om noen her inne hadde peiling, for vi er ny begynnere på campinglivet. 0 Siter
Gjest mitt råd! Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Å neida du. *smiler lurt* Bor litt utenfor bergen selv. Saken er den at vi har kjøpt oss campingvogn i dag og vil teste den ut, men har ikke mulighet for å reise så langt for vi må være hjemme til helgen igjen. Derfor lurte jeg på om noen her inne hadde peiling, for vi er ny begynnere på campinglivet. Hehe måtte bare provosere Dere får ha lykke til. Savner selv en campingvogn. 0 Siter
Gjest Tante T. Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Gå inn på www.nafcamp.no og søk på campingplasser der. Ellers er Lone camping Bergens største campingplass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.