Gå til innhold

Hvordan lager jeg videofilm med PC'n?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg skal legge ut en video på nytt hvor jeg skal bruke ord og bilder fra Word, eller et annet tekstbehandlingsprogram. Å filme med digitalkamera samtidig blir vanskelig. Er det noe program jeg kan laste ned for å få det til?

Håper dere skjønner hva jeg mener

Gjest cavin
Skrevet

du må ha ett videoredigeringsprogram.Jeg bruker

pinnaclestudio 11, det er fint å jobbe med.

Gjest best wishes
Skrevet

du må ha ett videoredigeringsprogram.Jeg bruker

pinnaclestudio 11, det er fint å jobbe med.

Hvor får jeg tak i et slikt videoredigeringsprogram?

Gjest cavin
Skrevet

Hvor får jeg tak i et slikt videoredigeringsprogram?

du får sikkert kjøpt det på el-kjøp blant annet. Jeg kjøpte på Komplett Data på nettet.

Gjest best wishes
Skrevet

du får sikkert kjøpt det på el-kjøp blant annet. Jeg kjøpte på Komplett Data på nettet.

hvor mye måtte du betale for det?

Gjest cavin
Skrevet

hvor mye måtte du betale for det?

hvis du går inn på komplett.no der finner du prisen.tror jeg betalte 800-900 kr.

Gjest best wishes
Skrevet

hvis du går inn på komplett.no der finner du prisen.tror jeg betalte 800-900 kr.

Finnes det noen billigere alternativer?

Gjest cavin
Skrevet

det finnes kansje, men det vet jeg ikke dessverre.

Skrevet

På pcen min har jeg windows movie maker liggende inne fra windows-innstallasjonen, men vet ikke om det er bra nok til dine krav. Har bare brukt det få ganger til å dele opp og sette sammen noen få klipp, aldri satt på tekst..

Skogstrollet
Skrevet

Du kan alltids installere Utorrent og søke på www.btjunkie.org. Helt gratis, men ikke helt lovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...