Gå til innhold

Hvordan fjerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på nettet kan jeg fjerne operatølåsen på mobilen min?

Poden skal overta min gammle mobil, og har anskaffet han et Telenor kontantkort. Jeg hadde Tele2 før, og kont.kortet virker ikke i mobilen. "Sett inn riktig kort" får jeg til bedskjed!?

Da må jeg vel fjerne operatørlåsen da eller?

Gjest ring tele2
Skrevet

Du må ringe Tele2. (Som forøvrig er helt håpløse på akkurat det der. Jeg måtte _krangle_ meg til å få de til å fjerne operatørlåsen, ifølge et annet selskap er tele2 de eneste som fortsatt opererer med operatørlås, men det vet jeg ikke sikkert).

Men i hvert fall - ikke gi deg når de sier at det ikke går!

Gjest Rafens
Skrevet

Om du hadde Tele2 i mer enn ett år, er bidningstiden gått ut og det er bare å ringe Tele2, så åpner de telefonen (du får en kode).

Skrevet

har ikke prøvd det selv, men sjekk en side jeg fant på google...unlock.no

Skrevet

Du må ringe Tele2. (Som forøvrig er helt håpløse på akkurat det der. Jeg måtte _krangle_ meg til å få de til å fjerne operatørlåsen, ifølge et annet selskap er tele2 de eneste som fortsatt opererer med operatørlås, men det vet jeg ikke sikkert).

Hmm....Mulig de hadde en bra dag i dag da, for jeg ble lovet koden på e-post innen en time :o)) Hurra, nå blir poden gla når han kommer fra papps :o))

Gjest Telenorkunde
Skrevet

mobilen min er operatørlåst til telenor siden jeg nå kjøpte sponsa telefon. Det samme var sambo sin, men hans var pga at vi kjøpte en billig kontantkorttelefon til han siden hans har en tendens til å bli ødelagt fort, og så erstattet vi bare kontantkortet med simkortet fra forrige telefonen. Fungerer greit sålenge vi ikke skifter operatør.

Skrevet

mobilen min er operatørlåst til telenor siden jeg nå kjøpte sponsa telefon. Det samme var sambo sin, men hans var pga at vi kjøpte en billig kontantkorttelefon til han siden hans har en tendens til å bli ødelagt fort, og så erstattet vi bare kontantkortet med simkortet fra forrige telefonen. Fungerer greit sålenge vi ikke skifter operatør.

Ja, det har jeg også gjort før. Men denne gang ble det operatør bytte. Men det gikk i orden på minuttet :o) Fikk tilsendt koden på e-post.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...