Gå til innhold

Hva skjedde med tråden???

Anbefalte innlegg

Gjest Murri
Skrevet

Plutselig forsvant alt jeg hadde skrevet, vet noen hvorfor?

Gjest Moderator
Skrevet

Vi har slettet stort sett alle innlegg relatert til diskusjonen "voldtekt av menn". Vår vurdering er at den utviklet seg i en usedvanlig destruktiv retning, og vi ønsker ikke at den fortsetter.

Gjest Murri
Skrevet

Vi har slettet stort sett alle innlegg relatert til diskusjonen "voldtekt av menn". Vår vurdering er at den utviklet seg i en usedvanlig destruktiv retning, og vi ønsker ikke at den fortsetter.

Lurt:-)

Gjest bareentanke
Skrevet

Mye av tråden ble slettet i følge Webmaster

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Hehe. Og det sier DU?

Enten er du han som startet voldtekst-tråden, eller så er du Jølsen. Uansett er det synd i deg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Enten er du han som startet voldtekst-tråden, eller så er du Jølsen. Uansett er det synd i deg.

?? Jeg er verken jølsen eller trådstarter :)

Skrevet

Det er synd på deg, som må overdrive hvor ille voldtekten din var.

Skrevet

Det er fordi du ødela for alle andre som prøvde å skrive noe. Ingen likte svarene dine, så derfor ble tråden slettet. Så snakker vi ikke mer om det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er synd på deg, som må overdrive hvor ille voldtekten din var.

Tenker det samme.

Selvsagt ingen solskinnhistorie å bli utsatt for overgrep/voldtekt.

Men det er moe med denne "jeg har det værst og forbeholder meg retten til å klassifisere andre om de er utsatt for overgrep/voldtekt.

Det er nettopp dette som blir snevert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...