Gjest Murri Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Plutselig forsvant alt jeg hadde skrevet, vet noen hvorfor? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Vi har slettet stort sett alle innlegg relatert til diskusjonen "voldtekt av menn". Vår vurdering er at den utviklet seg i en usedvanlig destruktiv retning, og vi ønsker ikke at den fortsetter. 0 Siter
Gjest Murri Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Vi har slettet stort sett alle innlegg relatert til diskusjonen "voldtekt av menn". Vår vurdering er at den utviklet seg i en usedvanlig destruktiv retning, og vi ønsker ikke at den fortsetter. Lurt:-) 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Mye av tråden ble slettet i følge Webmaster 0 Siter
Gjest Mener nå jeg Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Hehe. Og det sier DU? Enten er du han som startet voldtekst-tråden, eller så er du Jølsen. Uansett er det synd i deg. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Enten er du han som startet voldtekst-tråden, eller så er du Jølsen. Uansett er det synd i deg. ?? Jeg er verken jølsen eller trådstarter 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Enten er du han som startet voldtekst-tråden, eller så er du Jølsen. Uansett er det synd i deg. Det er synd på deg, som må overdrive hvor ille voldtekten din var. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Det er fordi du ødela for alle andre som prøvde å skrive noe. Ingen likte svarene dine, så derfor ble tråden slettet. Så snakker vi ikke mer om det. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Det er synd på deg, som må overdrive hvor ille voldtekten din var. Tenker det samme. Selvsagt ingen solskinnhistorie å bli utsatt for overgrep/voldtekt. Men det er moe med denne "jeg har det værst og forbeholder meg retten til å klassifisere andre om de er utsatt for overgrep/voldtekt. Det er nettopp dette som blir snevert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.