Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke helt skjønt hva det digitale bakkenettet er, men har nå fått med meg at skjermen kommer til å bli svart om ikke så¨lenge. Men hva gjør jeg dà? har vært inne å sjekka på rikstv og DET ER DYRT! (i forhold til bare å ha gratiskanaler) Går det an å bare kjøpe den boksen og kople den til antenna, og så får jeg inn de kanalene jeg får inn i dag uten å betale for riksTV, eller må jeg ha riksTV nå?

Tips til hvordan gjøre det billigst mulig? bryr meg ikke om hvor dålig kvaliteten blir..

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Går det an å bare kjøpe den boksen og kople den til antenna, og så får jeg inn de kanalene jeg får inn i dag uten å betale for riksTV''

Jepp, det er fullt mulig.

Skrevet

Ja, du får nrk 1, 2 og 3 og tv2, gratis, eller bare ved å kjøpe boksen.

Skrevet

Ja, du får nrk 1, 2 og 3 og tv2, gratis, eller bare ved å kjøpe boksen.

Er det sant?!? Jeg må jammen si RiksTV har vært flinke til å selge produktet sitt, fordi jeg er tydeligvis ikke alene om å tro at man må ha RiksTV for i det hele tatt å få inn TV-signaler!!

Men, det må jeg si er jo en strålende nyhet! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...