mirami Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Har egentlig ikke helt skjønt hva det digitale bakkenettet er, men har nå fått med meg at skjermen kommer til å bli svart om ikke så¨lenge. Men hva gjør jeg dà? har vært inne å sjekka på rikstv og DET ER DYRT! (i forhold til bare å ha gratiskanaler) Går det an å bare kjøpe den boksen og kople den til antenna, og så får jeg inn de kanalene jeg får inn i dag uten å betale for riksTV, eller må jeg ha riksTV nå? Tips til hvordan gjøre det billigst mulig? bryr meg ikke om hvor dålig kvaliteten blir.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 ''Går det an å bare kjøpe den boksen og kople den til antenna, og så får jeg inn de kanalene jeg får inn i dag uten å betale for riksTV'' Jepp, det er fullt mulig. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Ja, du får nrk 1, 2 og 3 og tv2, gratis, eller bare ved å kjøpe boksen. 0 Siter
mirami Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Skrevet 24. juli 2008 Ja, du får nrk 1, 2 og 3 og tv2, gratis, eller bare ved å kjøpe boksen. Er det sant?!? Jeg må jammen si RiksTV har vært flinke til å selge produktet sitt, fordi jeg er tydeligvis ikke alene om å tro at man må ha RiksTV for i det hele tatt å få inn TV-signaler!! Men, det må jeg si er jo en strålende nyhet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.