Gå til innhold

Iron Maden konsert... Hvor lenge varer den?

Anbefalte innlegg

Gjest Traveler
Skrevet

Skal på konsert med Iron Maden i Oslo til torsdag. Jeg prøver å finne ut hvor lenge konserten vare slik at jeg kan planlegge tilbakereisen med tog.

Konserten begynner kl 19.00

Noen som vet?

Skrevet

Hvis du skriver bandnavnet riktig og googler, så kanskje du finner det ut... *hihi*

Det er stille her i Trondheim nå, i alle fall. Men jeg aner ikke når konserten her starta. Portene åpna kl 17, og det ble dørge stille før 23.

En annen ting er kaoset av folk som skal fra konsert. Det tar tid...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216762272' post='3923459]

Hvis du skriver bandnavnet riktig og googler, så kanskje du finner det ut... *hihi*

Det er stille her i Trondheim nå, i alle fall. Men jeg aner ikke når konserten her starta. Portene åpna kl 17, og det ble dørge stille før 23.

Jepp, det tar TID!! Konserten var HVERTFALL ferdig litt før 00.00. Da kjørte jeg forbi Lerkendal, og har aldri hatt så mange muligheter til å kjøre ned fulle trøndere! *I wish* :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216762272' post='3923459]

Konserten starta kl. 21. Jeg er ingen Maiden fan, men synes det er tøft at de har konsert i Trondheim! Alikevel er jeg glad jeg ikke var hjemme i går, det høres nemlig vanvittig godt hos meg selv om jeg bor et godt stykke unna Lerkendal! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...