Gå til innhold

politiattest

Gjest vernepleiestudetnn

Anbefalte innlegg

Gjest vernepleiestudetnn
Skrevet

jeg har kommet inn på et studie der jeg må ha en politiattest...

er det bare å kontakte politistasjonen og få den skrevet ut??

Skrevet

Det er bare å ta kontakt med politistasjonen ja. Vet ikke om det holder å ringe eller om man må møte personlig. Men det får du jo vite ved å ringe. Jeg møtte hvertfall opp på kontoret, og fikk den sendt i posten etter et par dager.

Gjest vernepleiestudetnn
Skrevet

Det er bare å ta kontakt med politistasjonen ja. Vet ikke om det holder å ringe eller om man må møte personlig. Men det får du jo vite ved å ringe. Jeg møtte hvertfall opp på kontoret, og fikk den sendt i posten etter et par dager.

tusen takk

Skrevet

Tror du må møte opp. Husker ikke, men innbiller meg du må vise legitimasjon?

suzann1365381182
Skrevet

Du må møte opp og fylle ut et papir. Etter noen dager kommer attesten i posten.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha dokumentasjon fra arbeidsgiver om behovet for attest. Derfor ville jeg tatt med opptakspapirene til skolen for sikkerhets skyld.

Skrevet

Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted.

''Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted.''

Ikke om de krever politiattest, nei.

Gjest blame
Skrevet

Politiet vil vite hvorfor du vil ha en vandelsattest. Når du begynner på vernepleien, vil dere få et infoskriv om kravet om vandelsattest. Denne tar du med deg på politistasjonen, fyller ut et skjema der, så får du papiret i posten etter ca en uke (sikkert varierende).

Skrevet

Da jeg gikk vernepleien fikk jeg med et skriv fra skolen som jeg leverte sammen med utfylt søknad på politistasjonen. Attesten kom i posten etter tre uker.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke når det står at de krever politiattest, vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...