Gjest vernepleiestudetnn Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 jeg har kommet inn på et studie der jeg må ha en politiattest... er det bare å kontakte politistasjonen og få den skrevet ut?? 0 Siter
Moment Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Det er bare å ta kontakt med politistasjonen ja. Vet ikke om det holder å ringe eller om man må møte personlig. Men det får du jo vite ved å ringe. Jeg møtte hvertfall opp på kontoret, og fikk den sendt i posten etter et par dager. 0 Siter
Gjest vernepleiestudetnn Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Det er bare å ta kontakt med politistasjonen ja. Vet ikke om det holder å ringe eller om man må møte personlig. Men det får du jo vite ved å ringe. Jeg møtte hvertfall opp på kontoret, og fikk den sendt i posten etter et par dager. tusen takk 0 Siter
Kammilla Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Tror du må møte opp. Husker ikke, men innbiller meg du må vise legitimasjon? 0 Siter
suzann1365381182 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Du må møte opp og fylle ut et papir. Etter noen dager kommer attesten i posten. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha dokumentasjon fra arbeidsgiver om behovet for attest. Derfor ville jeg tatt med opptakspapirene til skolen for sikkerhets skyld. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted. ''Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted.'' Ikke om de krever politiattest, nei. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Politiet vil vite hvorfor du vil ha en vandelsattest. Når du begynner på vernepleien, vil dere få et infoskriv om kravet om vandelsattest. Denne tar du med deg på politistasjonen, fyller ut et skjema der, så får du papiret i posten etter ca en uke (sikkert varierende). 0 Siter
pampen Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Da jeg gikk vernepleien fikk jeg med et skriv fra skolen som jeg leverte sammen med utfylt søknad på politistasjonen. Attesten kom i posten etter tre uker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Nei, det du gjør er å skrive din egen dokumentasjon på at du har rent rulleblad. Så får du to-tre andre du kjenner til å vitne for deg og skrive under. Dette holder når du kun skal sende papirene til utdanningssted. Ikke når det står at de krever politiattest, vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.