Gå til innhold

Mørke flekker :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydligvis så har deodoranten min smitta over på plaggene mine. Etter vasken i dag så var det blitt lyseblåe flekker under armene etter skyllemiddelet!!

Hvordan fjerne?? :-/

Hvilken deo som IKKE etterlater seg flekker på klærne? Mener å huske det var Sterilan Crystal jeg kjøpte sist...

Skrevet

Kombinasjonen deo+svette setter flekker på alt før eller siden er min erfaring. Derfor bruker jeg alltid kortermet eller langermet (etter utetemperaturen og hva jeg skal) under bunadskjorta.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har faktisk aldri opplevd å få mørke flekker på klærne etter deodorant og bruker Dove sin deodorant med beige topp. Synes den lukter veldig svakt og behagelig (nesten nøytralt), samt at det _aldri_ lukter svette av meg når jeg bruker den.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri opplevd å få mørke flekker på klærne etter deodorant og bruker Dove sin deodorant med beige topp. Synes den lukter veldig svakt og behagelig (nesten nøytralt), samt at det _aldri_ lukter svette av meg når jeg bruker den.

Det er ikke etter deo`n det blir mørke flekker. Men etter skyllemiddelet av eller annen merkelig grunn....Kanskje Dov sin ikke smitter på klærne heller da.. :o)

Skrevet

Kombinasjonen deo+svette setter flekker på alt før eller siden er min erfaring. Derfor bruker jeg alltid kortermet eller langermet (etter utetemperaturen og hva jeg skal) under bunadskjorta.

Oi! Ja, det hørtes lurt ut ja. :o)

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke etter deo`n det blir mørke flekker. Men etter skyllemiddelet av eller annen merkelig grunn....Kanskje Dov sin ikke smitter på klærne heller da.. :o)

Hmm, det har jeg ikke opplevd før...

Skrevet

Hmm, det har jeg ikke opplevd før...

Ikke jeg heller. Før nå :-/

Skyllemiddelet var grønnt da. "Apple" eller noe sånnt...Mulig det ble en dårlig kjemisk blanding der ja gitt.. :D

Gjest togli
Skrevet

Ikke jeg heller. Før nå :-/

Skyllemiddelet var grønnt da. "Apple" eller noe sånnt...Mulig det ble en dårlig kjemisk blanding der ja gitt.. :D

Jeg kjøper konsekvent hvitt skyllemiddel. Innbiller meg at klærne blir renere da ;)

Skrevet

Jeg kjøper konsekvent hvitt skyllemiddel. Innbiller meg at klærne blir renere da ;)

Ja tro meg! Det skal jeg også begynne med! Handles i morgen! *grrrrr*

Rosa topper og gensere ser lite lekkert ut med blåe underarmer!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...