Gå til innhold

Finværet kommer. Økende problem.

Anbefalte innlegg

Gjest anonym yr dame
Skrevet

Og med finværet blir jeg yr. Veldig. Varmen gjør nok sitt. Hva gjør jeg med problemet? Kan ikke hoppe på nabo'n, heller ;-p Kunne hatt en god rolle i Frustrerte Fruer for tiden. Jeg er konstant ready, og husbonden er bortreist over lengre tid.

Gode råd mottas med takk.

Gjest En veldig frustrert frue her også
Skrevet

He he...skjønner deg godt, veldig godt :D

Jeg har også et problem sånn sett, min kjære er heller litt laber anlagt omkring temaet sex så det blir ikke så mye her i gården heller.

Og varme, jauda sier jeg smør, det blir en hot av, på flere måter enn en.

Tenkt deg: i god solstol, med en god drink, i stekende sol, kliss naken, deilig badevann som venter.

*biter negler i ren frustrasjon*

;)

Skrevet

Da har man noen små "venner" i nattbordskuffen. ;o)

Skrevet

Da har man noen små "venner" i nattbordskuffen. ;o)

Du skal ikke legge ut noe mer om deg selv nå da, mens du er i det kvalme hjørnet?

Gjest tooo much
Skrevet

Du skal ikke legge ut noe mer om deg selv nå da, mens du er i det kvalme hjørnet?

Med fare for å være krass i pennen...du er et merkelig menneske slik jeg opplever det. Jeg forstår meg ikke på deg og hvem du er i det hele tatt.

Skrevet

Med fare for å være krass i pennen...du er et merkelig menneske slik jeg opplever det. Jeg forstår meg ikke på deg og hvem du er i det hele tatt.

Jeg tror du har en agurk langt bak.

Gjest Sier nå jeg
Skrevet

Det er et av DOL`s kjente troll ;-) lager bare kvalm, bare overse.

Gjest tooo much
Skrevet

Det vet jeg:o)

Skrevet

Jeg er ikke noe internetttroll nei, jeg bare ytrer min mening, fordi jeg ikke klarer folk som bare svever med.

Skrevet

Du er jo alltid i det kvalme hjørnet, så du burde lære deg å holde kjeft.

Men på en annen side så liker jeg at du dummer deg ut, det er i alle fall god til, en god latter forlenger livet:-)

Skrevet

Kan jo hende at naboen hadde satt stor pris på det:-)

Men hvis du ikke hopper på naboen, så får du ta (god)sakene i egne hender, ikke stort annet å gjøre med det:-)

Gjest priiivaat
Skrevet

Jeg tror du har en agurk langt bak.

Hvordan føles det å være så ekkel egentlig? Har du det bra med deg selv? Får sikkert mange venner også?

Gjest anonym yr dame
Skrevet

Kan jo hende at naboen hadde satt stor pris på det:-)

Men hvis du ikke hopper på naboen, så får du ta (god)sakene i egne hender, ikke stort annet å gjøre med det:-)

Jeg tror faktisk at han hadde blitt med på det ja, men det er uaktuelt. :-)

Saken er tatt i egne hender opptil flere ganger de siste døgn. Ok, men ingenting kan sammenlignes med det skikkelig lidenskapelig knull...

Gjest Mer er det ikke å si
Skrevet

Hehe, Jølsen er en av de faste, "ordentlige" brukerne her inne. H*n avslørte seg kraftig i et innlegg en gang, og det var ikke vanskelig å finne ut hvem vedkommendes hyggelige alter ego er. :-)

Gjest anonym yr dame
Skrevet

Hehe, Jølsen er en av de faste, "ordentlige" brukerne her inne. H*n avslørte seg kraftig i et innlegg en gang, og det var ikke vanskelig å finne ut hvem vedkommendes hyggelige alter ego er. :-)

Jo, si det da!

Skrevet

Jeg tror faktisk at han hadde blitt med på det ja, men det er uaktuelt. :-)

Saken er tatt i egne hender opptil flere ganger de siste døgn. Ok, men ingenting kan sammenlignes med det skikkelig lidenskapelig knull...

Er det uaktuelt fordi naboen ikke er noe å se på eller andre årsaker?

Du har rett i at et realt knull er det beste, men hvis ikke det er mulig, så må man ordne seg seg det nest beste. Det er bra du har "næringsvett"...:-)

Fort gjort at det yrer ekstra, mye pent å se på i varmen også.

Gjest anonym yr dame
Skrevet

Er det uaktuelt fordi naboen ikke er noe å se på eller andre årsaker?

Du har rett i at et realt knull er det beste, men hvis ikke det er mulig, så må man ordne seg seg det nest beste. Det er bra du har "næringsvett"...:-)

Fort gjort at det yrer ekstra, mye pent å se på i varmen også.

Hehe, det er uaktuelt pga at jeg er gift, godt sådann :-) Naboen (heldigvis ikke nærmeste), er virkelig en flott fyr, veltrent og sympatisk. Jeg har næringsvett, jah! :-D

Skrevet

Det er ikke så lett å vite for oss faste, men kanskje ikke så hyppige brukere å vite.

For meg virker i alle fall denne Jølsen som en skikkelig uspiselig person i mange av innleggene som går direkte negativt på andre personer her inne.

Skrevet

Hehe, det er uaktuelt pga at jeg er gift, godt sådann :-) Naboen (heldigvis ikke nærmeste), er virkelig en flott fyr, veltrent og sympatisk. Jeg har næringsvett, jah! :-D

Hehe, ok:-) ...Da har du ikke annet valg enn å prøve å få mest mulig og ordne resten på egen hånd.

I mitt neste liv skal jeg bli flue på veggen:-)

Gjest anonym yr dame
Skrevet

Hehe, ok:-) ...Da har du ikke annet valg enn å prøve å få mest mulig og ordne resten på egen hånd.

I mitt neste liv skal jeg bli flue på veggen:-)

I våre neste liv knuller vi vettet av hverandre! ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...