Gå til innhold

Hva kaller du kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg vet om, som ikke er norsk, men bosatt her, har en mann. La oss si han heter Egil. Hun synes det er vanskelig å uttale, og dessuten synes hun at Lars er et mye penere navn. Derfor har hun kalt han for Lars i mange år nå! *hehe* Originalt. ;D Ingen skjønner noe, når han tiltales og omtales som Lars....

Min kalles for sitt opprinnelige navn...*s*

Skrevet

Ei jeg gikk i klasse med en gang fortalte at hun hadde gått i klasse med ei som alle kalte Astrid, men som het noe helt annet, ingen visste hvorfor de kalte henne Astrid, de bare gjorde det. :o)

Min kjære kalles ved navnet sitt eller div. kosenavn.

Skrevet

Ei jeg gikk i klasse med en gang fortalte at hun hadde gått i klasse med ei som alle kalte Astrid, men som het noe helt annet, ingen visste hvorfor de kalte henne Astrid, de bare gjorde det. :o)

Min kjære kalles ved navnet sitt eller div. kosenavn.

Sikkert hyggelig for Astrid å lese dette, siden det erdritlett å vite hvem det dreier seg om når du åpentlyst legger ut om alt.

Gjest labolina
Skrevet

Sikkert hyggelig for Astrid å lese dette, siden det erdritlett å vite hvem det dreier seg om når du åpentlyst legger ut om alt.

Skjønner ikke at det er NOE problem med dette innlegget overhodet... hvorfor vil Astrid synes dette er ille??? Hallo!!

Skrevet

Skjønner ikke at det er NOE problem med dette innlegget overhodet... hvorfor vil Astrid synes dette er ille??? Hallo!!

Det er bare Jølsen som elsker å være ondskapsfull mot meg og svarer som en idiot på alle de innleggene mine han kan finne. Ikke noe å bry seg om bortsett fra å ignorere ham. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bare Jølsen som elsker å være ondskapsfull mot meg og svarer som en idiot på alle de innleggene mine han kan finne. Ikke noe å bry seg om bortsett fra å ignorere ham. :o)

Har han endelig begynt å skrive under med eget nick? Det er da enda noe.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjenner en mann som er gift med ei utenlandsk dame, hun har vanskelig navn, så alle kaller henne Hildegunn.

Selv kaller jeg sambo ved hans navn, har aldri gjort noe annet.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kaller han Amor og Mi vida :-) Og det samme sier han til meg... Noen ganger sier han det pà gebràkkent norsk :-)

Gjest Galskap her hos oss ;)
Skrevet

Jeg forkorter av og til navnet hans. Det er når brillene er av. Da er han "den andre", tvillingbroren som er elskeren min. *syk humor* ;o)

Jeg får ofte gaver av "elskeren" min. Da blir mannen min sjalu. Det er tvillingbroren som er far til barna, men det veit ikke mannen min.

Skrevet

Etter 15 år er det fortsatt Kjære, sjelden jeg sier navnet hans.

Skrevet

Jeg forkorter av og til navnet hans. Det er når brillene er av. Da er han "den andre", tvillingbroren som er elskeren min. *syk humor* ;o)

Jeg får ofte gaver av "elskeren" min. Da blir mannen min sjalu. Det er tvillingbroren som er far til barna, men det veit ikke mannen min.

Så du knuller svoger'n din og later som det er mannen din som er far til barna... Yeah...

Gjest Galskap her hos oss ;)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216916272' post='3924105]

Så du knuller svoger'n din og later som det er mannen din som er far til barna... Yeah...

Jeg tror ikke du skjønte bæra ;o))) Han har ingen tvillinbror, men jeg og mannen min fleiper med at han er tvillingbroren når han tar av seg brillene. For han blir ny da på en måde ;)

Skrevet

Jeg tror ikke du skjønte bæra ;o))) Han har ingen tvillinbror, men jeg og mannen min fleiper med at han er tvillingbroren når han tar av seg brillene. For han blir ny da på en måde ;)

haha ;p

Gjest mora2
Skrevet

Snaxy :0)

Ingen som vet hva Snaxy egentlig heter her...Han har tre navn, og de tre første bokstavene er kallenavnet.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...