Gå til innhold

Så skjedde det igjen :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å glemme at man har ungen sin sittende i bilen, gå på jobb og være der hele dagen og merke det først etter at man har hentet det andre barnet i barnehagen - han merket det jo for f*** ikke da han kom ned i bilen første gangen heller!!!!

Gjest Milky
Skrevet

Å nei så grusomt :( Blir helt dårlig av å lese sånt. Stakkars, stakkars barn... Det burde blitt ulovlig å i det hele tatt la barn sitte alene i bil, og lovpålagt å melde fra til politi dersom man ser et barn sittende alene i en bil (selv om man ikke vet om det har sittet der i 10 min eller 2 timer) slik at man hadde unngått slike tragiske ulykker.

Skrevet

Hva i svarte h..... er det med folk?? De må jo være tilbakestående. Håper han blir sittende inne resten av livet.

Skrevet

Tårene triller for den stakkars jenta:-( Og selvfølgelig også for en pappa som aldri kommer til å bli menneske igjen! Og for en mamma og storebror som har mistet både jenta og pappaen...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å glemme at man har ungen sin sittende i bilen, gå på jobb og være der hele dagen og merke det først etter at man har hentet det andre barnet i barnehagen - han merket det jo for f*** ikke da han kom ned i bilen første gangen heller!!!!

Vel,- jeg kan skjønne at det kan være mulig å glemme det. Har da selv kjørt forbi avkjøringen til barnehagen og fortsatt til jobben... Om da ungen hadde sovnet, og man skulle rekke et møte og var hyperstresset generelt sett... Og hvis man skiftet på å levere, slik at det ikke var fast rutine på sakene.

Jo, jeg _kan_ forstå det. Hvis man er i en stressende situasjon med folk som maser på deg fra du slår på mobilen om morgenen... Jeg synes selvsagt ikke det er greit likevel.

Skrevet

Jeg blir så sint jeg! Jeg skjønner at det er tragisk for faren, men det det hjelper faen ikke altså. Det finnes ikke formildende omstendigheter for sånt!

Jeg håper de burer han inne i lang tid, så kan han sitte der alene å grine de fordømte tårene sine.

*opprørt*

Gjest mora2
Skrevet

Jævlig...Stakkars lille...

Faren tror jeg har fått den verste straffen som går ann å få...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...