Gjest best wishes Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Jeg leser "St Halvards-serien" og synes den er ganske bra, men skulle gjerne utvidet det litt. Orker ikke å konsentrere meg så voldsomt, vil gjerne ha noe lettvint. Noen forslag? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Jeg leste for et par måneder siden en bok som heter "Rachels ferie". Kjøpt i dagligvare/kiosk. Kjempefin! Jeg lo og gråt om hverandre. Venninnene min har lånt den og likte den veldig godt også. Anbefales! Koster ca. 70 - 80 i paperback http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=1102&isbn=9788204128812&view=text_13 0 Siter
mamajo Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Arvesynd av Anne Lise Boge. Helt enig. Elsker den serien. Ellers er Havets Datter av Trine Angelsen kjempebra. Leser nå på flere serier: Sønnavind, Jordmoren, Thea og Teppefall. Synes i grunnen alle er bra. Men liker kanskje Jordmoren best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.