Gå til innhold

Nårtid får en vite 2.gangs inntak på vgs?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen 1.år grunnkurs
Skrevet

Har fått plass på en skole, og står som nr 3 på venting på den skolen jeg aller mest ønsker. Nårtid får en vite 2.gangs inntak? Bor i nord-norge.

mariaflyfly
Skrevet

Sjekk vigo.no eller fylkeskommunens nettsider. :)

Gjest blame
Skrevet

Men husk at du må ha takket nei til plassen du ble tilbudt, for å komme inn på det andre stedet.

Gjest hilsen 1.år grunnkurs
Skrevet

Men husk at du må ha takket nei til plassen du ble tilbudt, for å komme inn på det andre stedet.

Jeg fikk bekjed om at jeg ikke skulle takke nei til tilbudet jeg fikk, men si ja både til tilbudet og venteplass. Slik at det nå står at jeg er kommet inn på en plass og står på venting på mitt 1.valg. Takka jeg nei til skoleplassen kunne jeg risikere å stå uten plass til høsten, det turde jeg ikke.

Gjest blame
Skrevet

Jeg fikk bekjed om at jeg ikke skulle takke nei til tilbudet jeg fikk, men si ja både til tilbudet og venteplass. Slik at det nå står at jeg er kommet inn på en plass og står på venting på mitt 1.valg. Takka jeg nei til skoleplassen kunne jeg risikere å stå uten plass til høsten, det turde jeg ikke.

Aha :) Visste ikke at det går an å ha venteplass..

Lykke til, håper du kommer inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...