Gjest hilsen 1.år grunnkurs Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Har fått plass på en skole, og står som nr 3 på venting på den skolen jeg aller mest ønsker. Nårtid får en vite 2.gangs inntak? Bor i nord-norge. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Sjekk vigo.no eller fylkeskommunens nettsider. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Men husk at du må ha takket nei til plassen du ble tilbudt, for å komme inn på det andre stedet. 0 Siter
Gjest hilsen 1.år grunnkurs Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Men husk at du må ha takket nei til plassen du ble tilbudt, for å komme inn på det andre stedet. Jeg fikk bekjed om at jeg ikke skulle takke nei til tilbudet jeg fikk, men si ja både til tilbudet og venteplass. Slik at det nå står at jeg er kommet inn på en plass og står på venting på mitt 1.valg. Takka jeg nei til skoleplassen kunne jeg risikere å stå uten plass til høsten, det turde jeg ikke. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg fikk bekjed om at jeg ikke skulle takke nei til tilbudet jeg fikk, men si ja både til tilbudet og venteplass. Slik at det nå står at jeg er kommet inn på en plass og står på venting på mitt 1.valg. Takka jeg nei til skoleplassen kunne jeg risikere å stå uten plass til høsten, det turde jeg ikke. Aha Visste ikke at det går an å ha venteplass.. Lykke til, håper du kommer inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.