Janna Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har sett hele Sopranos, Deadwood, House og Weeds. Jeg laster ikke ned, men kjøper på dvd. Venter på neste runde av deadwood, house og Weeds. MEN er det noen som anbefaler en annen serie jeg kan begynne å se. Liker ikke science ficton eller overnaturlige serier. Har sett det meste av CSI på tv, så de er heller ikke aktuelle. Kan godt holde meg unns fjortis serier også :-) Noen tips? 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 The Wire og Six Feet Under. The Wire er politiserie, med lite glamorøse skuespillere (ikke sykkelpolitiet, med andre ord), og lite glamorøse rollefigurer. Du følger etterforskingen av én sak gjennom hele sesongen, og skurkene man blir kjent med i sesong 1 er gjennomgangsfigurer også i de neste sesongene. Six Feet Under handler om en dysfunksjonell familie som driver begravelsesbyrå. Rollefigurene er ganske overdrevet, men allikevel vil det være stor gjenkjennelsesfaktor for de fleste når det gjelder situasjoner som oppstår. Litt komikk er innlagt i det at de døde av og til "våkner" til liv og diskuterer problemer med en av de levende som akkurat da sliter med noe. 0 Siter
muskath Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg syns "Kungamordet" var veldig bra. Men det var bare 4 episoder da. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 "Rome" er helt knall. Vet ikke om du finner den "på norsk" (altså med norske undertekster), vi kjøpte 2 sesonger da vi var i England i for. En knallgod serie fra BBC om dynastiet rundt Cæsar. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 "Rome" er helt knall. Vet ikke om du finner den "på norsk" (altså med norske undertekster), vi kjøpte 2 sesonger da vi var i England i for. En knallgod serie fra BBC om dynastiet rundt Cæsar. Vi var altså i England i FJOR, ikke i "for". ) 0 Siter
Gjest yria Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har sett nesten hele Six feet Under i sommer. Knallbra! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har sett nesten hele Six feet Under i sommer. Knallbra! Jeg har sett hele (alle sesongene) i sommer..) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har sett hele (alle sesongene) i sommer..) Oj. Du syns ikke det ble overdose med begravelser? Lurer på om jeg levde meg litt for mye inn i den serien for jeg ble neste litt smådeppa etter at jeg så et par sesonger på rappen, og måtte bare legge dem bort. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Oj. Du syns ikke det ble overdose med begravelser? Lurer på om jeg levde meg litt for mye inn i den serien for jeg ble neste litt smådeppa etter at jeg så et par sesonger på rappen, og måtte bare legge dem bort. Nei, synes ikke det..Hvis jeg ble lei innledningen (med begravelsessekvens), så hoppa jeg bare over det..^^ 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Nei, synes ikke det..Hvis jeg ble lei innledningen (med begravelsessekvens), så hoppa jeg bare over det..^^ Smart. 0 Siter
Gjest ser også serier Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Stargate, da har du mye å se. Carnivale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.