Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett hele Sopranos, Deadwood, House og Weeds. Jeg laster ikke ned, men kjøper på dvd. Venter på neste runde av deadwood, house og Weeds.

MEN er det noen som anbefaler en annen serie jeg kan begynne å se. Liker ikke science ficton eller overnaturlige serier. Har sett det meste av CSI på tv, så de er heller ikke aktuelle. Kan godt holde meg unns fjortis serier også :-)

Noen tips?

Skrevet

The Wire og Six Feet Under.

The Wire er politiserie, med lite glamorøse skuespillere (ikke sykkelpolitiet, med andre ord), og lite glamorøse rollefigurer. Du følger etterforskingen av én sak gjennom hele sesongen, og skurkene man blir kjent med i sesong 1 er gjennomgangsfigurer også i de neste sesongene.

Six Feet Under handler om en dysfunksjonell familie som driver begravelsesbyrå. Rollefigurene er ganske overdrevet, men allikevel vil det være stor gjenkjennelsesfaktor for de fleste når det gjelder situasjoner som oppstår. Litt komikk er innlagt i det at de døde av og til "våkner" til liv og diskuterer problemer med en av de levende som akkurat da sliter med noe.

Skrevet

Jeg syns "Kungamordet" var veldig bra. Men det var bare 4 episoder da.

Skrevet

"Rome" er helt knall. Vet ikke om du finner den "på norsk" (altså med norske undertekster), vi kjøpte 2 sesonger da vi var i England i for. En knallgod serie fra BBC om dynastiet rundt Cæsar.

Skrevet

"Rome" er helt knall. Vet ikke om du finner den "på norsk" (altså med norske undertekster), vi kjøpte 2 sesonger da vi var i England i for. En knallgod serie fra BBC om dynastiet rundt Cæsar.

Vi var altså i England i FJOR, ikke i "for".

:o)

Skrevet

Jeg har sett nesten hele Six feet Under i sommer. Knallbra!

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg har sett nesten hele Six feet Under i sommer. Knallbra!

Jeg har sett hele (alle sesongene) i sommer..:))

Skrevet

Jeg har sett hele (alle sesongene) i sommer..:))

Oj. Du syns ikke det ble overdose med begravelser?

Lurer på om jeg levde meg litt for mye inn i den serien for jeg ble neste litt smådeppa etter at jeg så et par sesonger på rappen, og måtte bare legge dem bort.

Gjest this is a signature
Skrevet

Oj. Du syns ikke det ble overdose med begravelser?

Lurer på om jeg levde meg litt for mye inn i den serien for jeg ble neste litt smådeppa etter at jeg så et par sesonger på rappen, og måtte bare legge dem bort.

Nei, synes ikke det..Hvis jeg ble lei innledningen (med begravelsessekvens), så hoppa jeg bare over det..^^

Skrevet

Nei, synes ikke det..Hvis jeg ble lei innledningen (med begravelsessekvens), så hoppa jeg bare over det..^^

Smart.

Gjest ser også serier
Skrevet

Stargate, da har du mye å se. Carnivale.

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...