Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest God venninne
Skrevet

Burde tatt dette på graviditets forum, men ønsker mange svar og synspunkter så tar det her :)

Har en venninne som har hatt ubeskyttet sex i begynnelsen av juni. hun tok en test for å sjekke om hun var gravid, noe hun absolutt ikke trodde,men hun fikk da en svar strek. Hun fikk helt sjokk og visste ikke hva hun skulle gjøre og trodde ikke sine egne øyne. for å være helt sikker (siden streken var svak) tok hun en til etter ca tre timer. da var kl ca 21. den viste negativ. Jeg sa til henne at det kunne være pga at det var kveld og urinen ikke viket så bra da. og jeg sa at hun skulle vente til i morgen og bruke morgenurin. Hun gjorde det og fikk negativ da også! Hvordan tolke dette? En positiv og to negative?!

Hun har hatt symptomer som halsbrann,ømme bryster, vondt i korsrygge og løs mage. Hun har ikke koblet dette til graviditet, pga at hun nylig var i utlandet og ble da syk og trodde mageproblemene hang igjen etter det.

Hun har også over lengre tid hatt en kul i området rundt milten eller litt under som hun har beskymret seg for. Denne kulen har vokst. Hun er nå beskymret for kreft, og har lest at noen spesielle krefttyper kan slå ut som positiv på graviditetsprøver. Jeg tror da at de må mene blodprøve. Man kan vel ikke finne noe slikt vet hjelp av en urin test?

Så hun er nå utrolig forvirret. Hun skal til legen på onsdag pga kulen (har bestilt time før hun tok test). Men jeg vil bare høre med dere. Ikke noe særlig til situasjon dette.

Håper på svar! Tusen takk

Skrevet

Ville tatt en ny graviditetstest i morgen, jeg. ;)

Gjest magha
Skrevet

Fikk hun sjokk over at hun kansje var gravid?

Man blir jo gjerne det når man har sex uten å bruke noen form for prevensjon.

Det er jo viktig å bruke noe da om man ikke ønsker å få barn,eller vil han det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...