Gjest Snart mammma Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har den siste mnd hatt skikkelig illeluktende utflod.Det lukter helt jævlig.Er i uke 30 nå.Hadde soppinfeksjon for ei stund siden med da klødde det noe jævli men nå klør det bare litt.Hva kan det vtre? 0 Siter
Gjest gåt nok bra Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Kanskje begynnelsen på en sopp infeksjon? Jeg hadde også en periode hvor jeg luktet veldig nedentil, men det var ikke noe. Så det kan jo hende at det ikke er noe. Går utifra at du har normal hyginen? 0 Siter
Gjest Snart mammma Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Kanskje begynnelsen på en sopp infeksjon? Jeg hadde også en periode hvor jeg luktet veldig nedentil, men det var ikke noe. Så det kan jo hende at det ikke er noe. Går utifra at du har normal hyginen? Ja :-).Dusjer og vasker meg nedentil hverdag.Men vist jeg ikke bruker innlegg i truser så lukter det gjennom buksen 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Det finnes noe som heter baktriell vaginose (gardnerella). Står om det rundt på nettet, bare å søke. Symptom er at det STINKER. Råtten fisk, er vel det som blir sammenlignet med oftest. Gynekologen kan ta en luktetest (tar ut litt utflod fra skjeden din, blander med noe greier, lukter på det) for å sjekke om du har det eller ikke. Behandlingen er 3 stikkpiller som du tar 3 kvelder på rad (1 hver kveld altså). Nettopp hatt det sjøl, tok pillene forrige uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.