Gå til innhold

Illeluktende utflod(gravid)

Anbefalte innlegg

Gjest Snart mammma
Skrevet

Jeg har den siste mnd hatt skikkelig illeluktende utflod.Det lukter helt jævlig.Er i uke 30 nå.Hadde soppinfeksjon for ei stund siden med da klødde det noe jævli men nå klør det bare litt.Hva kan det vtre?

Gjest gåt nok bra
Skrevet

Kanskje begynnelsen på en sopp infeksjon? Jeg hadde også en periode hvor jeg luktet veldig nedentil, men det var ikke noe. Så det kan jo hende at det ikke er noe. Går utifra at du har normal hyginen? :)

Gjest Snart mammma
Skrevet

Kanskje begynnelsen på en sopp infeksjon? Jeg hadde også en periode hvor jeg luktet veldig nedentil, men det var ikke noe. Så det kan jo hende at det ikke er noe. Går utifra at du har normal hyginen? :)

Ja :-).Dusjer og vasker meg nedentil hverdag.Men vist jeg ikke bruker innlegg i truser så lukter det gjennom buksen

Skrevet

Det finnes noe som heter baktriell vaginose (gardnerella). Står om det rundt på nettet, bare å søke. Symptom er at det STINKER. Råtten fisk, er vel det som blir sammenlignet med oftest.

Gynekologen kan ta en luktetest (tar ut litt utflod fra skjeden din, blander med noe greier, lukter på det) for å sjekke om du har det eller ikke. Behandlingen er 3 stikkpiller som du tar 3 kvelder på rad (1 hver kveld altså).

Nettopp hatt det sjøl, tok pillene forrige uke. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...