Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og gleder meg til å dra i gang igjen!:) Jeg er rastløs, lei av kosemos, øl, unger og sløving.

Hvordan er det med deg? Er det velkommen hverdag eller *Neeeeeeeei!*

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

24

• Colette

19

• mrxx

9

• cathlin

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har sørget for å ha en blanding av ferie og hverdag. Alt eller ingenting - nothing for me :-(

Skrevet

Jeg har sørget for å ha en blanding av ferie og hverdag. Alt eller ingenting - nothing for me :-(

Hvorfor har du ordnet deg på dette viset da, Colette?:)

Skrevet

Har det vært ferie? Har det vært kosemosing?

-øl, unger, sløving

Veldig bra kombinasjon:-)

Skrevet

Hvorfor har du ordnet deg på dette viset da, Colette?:)

Hvorfor? Eller hvordan? Hvorfor: Fordi jeg blir lei av å sløve uke etter uke - med ingenting:-) Akkurat som deg. Jeg takler ikke overgangen med å ha fullt kjør - til ingenting :-(

Skrevet

Har det vært ferie? Har det vært kosemosing?

-øl, unger, sløving

Veldig bra kombinasjon:-)

Njæh...Riktig porsjonert utover året er alle de tingene finfine, men alt på en gang i løpet av et par, tre uker...Det blir litt krampaktig samme hvordan man mikser og trikser for å få det til:/

Jeg er vel gørrkjedelig, men jeg liker hverdagene best, jeg. Rutiner, rutiner, rutiner og så alle de uventa små lyspunktene derimellom:)

Skrevet

Er det ferie...?

Sukk.

De sier så.

Lite fri i sommer, eller?:)

Skrevet

Njæh...Riktig porsjonert utover året er alle de tingene finfine, men alt på en gang i løpet av et par, tre uker...Det blir litt krampaktig samme hvordan man mikser og trikser for å få det til:/

Jeg er vel gørrkjedelig, men jeg liker hverdagene best, jeg. Rutiner, rutiner, rutiner og så alle de uventa små lyspunktene derimellom:)

Helt enig med deg:-) Kan ikke fordra krampe av noe som helst. Det er bare slitsomt :-(

Skrevet

Åja, du liker rutiner, ja det gjør jo aspie-folk;-))

Du må se mer opp på stjernene om kvelden, fult av lyspunkter der oppe....

Skrevet

Hvorfor? Eller hvordan? Hvorfor: Fordi jeg blir lei av å sløve uke etter uke - med ingenting:-) Akkurat som deg. Jeg takler ikke overgangen med å ha fullt kjør - til ingenting :-(

Ok. Da lurer jeg bare på hvorfor du har en sånn: :( og ikke en sånn: :)

Jeg er litt aspergersrk og detter ut når det ikke er helt samsvar mellom ord og mimikk.

;)

Gjest blame
Skrevet

De sier så.

Lite fri i sommer, eller?:)

For å si det sånn; skoleåret er mer avslappende enn denne sommeren.. hehe. Men, men.. Trenger pengene og arbeidserfaringen, så ingen grunn til å klage eegentlig.

Skrevet

Er det ferie...?

Sukk.

Jeg hører også snakk om det. Og hva er kosemosing??

Skrevet

Sikkert fordi jeg sier noe som jeg ikke burde si....elller nærmest beklage. Tror du ikke det? Det er jo ikke populært å ikke juble over sommer/ferie. Liker ikke sommeren heller, jeg da...rar som jeg er.

Skrevet

Sikkert fordi jeg sier noe som jeg ikke burde si....elller nærmest beklage. Tror du ikke det? Det er jo ikke populært å ikke juble over sommer/ferie. Liker ikke sommeren heller, jeg da...rar som jeg er.

Obs..den kom feil. Var svar til deg, Tonie .

Skrevet

Åja, du liker rutiner, ja det gjør jo aspie-folk;-))

Du må se mer opp på stjernene om kvelden, fult av lyspunkter der oppe....

Jaja, vi aspier har det i grunnen ganske godt så lenge vi får være i fred;) Vaddå stjärnor? De henger jo der og er pene og alt det, men...

Men altså, jeg har en jobb jeg liker, jeg ;) Folk flest virker litt misfornøyde og gruer seg til ferien er slutt. Betyr det at de vantrives på jobben?

Skrevet

Jeg hører også snakk om det. Og hva er kosemosing??

Det er sånn: nå skal vi ha det hyggelig, dere! Gruppeklem!!!!!

*rømmer*

Skrevet

Du er ikke rar. Du er en av de det går an å forstå, du.

Skrevet

Det er sånn: nå skal vi ha det hyggelig, dere! Gruppeklem!!!!!

*rømmer*

Da har jeg også AS. For alt som ikke er ekte og naturlig, byr meg i mot.

Skrevet

Du er ikke rar. Du er en av de det går an å forstå, du.

He..he....Takk for det :-) Men det er jo unaturlig å ikke like sommer/ferie? Det blir man ihvert fall fortalt. Og da tror man jo på det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...