tonie Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 ...Og gleder meg til å dra i gang igjen! Jeg er rastløs, lei av kosemos, øl, unger og sløving. Hvordan er det med deg? Er det velkommen hverdag eller *Neeeeeeeei!* 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har sørget for å ha en blanding av ferie og hverdag. Alt eller ingenting - nothing for me :-( 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Jeg har sørget for å ha en blanding av ferie og hverdag. Alt eller ingenting - nothing for me :-( Hvorfor har du ordnet deg på dette viset da, Colette? 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Har det vært ferie? Har det vært kosemosing? -øl, unger, sløving Veldig bra kombinasjon:-) 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor har du ordnet deg på dette viset da, Colette? Hvorfor? Eller hvordan? Hvorfor: Fordi jeg blir lei av å sløve uke etter uke - med ingenting:-) Akkurat som deg. Jeg takler ikke overgangen med å ha fullt kjør - til ingenting :-( 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Har det vært ferie? Har det vært kosemosing? -øl, unger, sløving Veldig bra kombinasjon:-) Njæh...Riktig porsjonert utover året er alle de tingene finfine, men alt på en gang i løpet av et par, tre uker...Det blir litt krampaktig samme hvordan man mikser og trikser for å få det til:/ Jeg er vel gørrkjedelig, men jeg liker hverdagene best, jeg. Rutiner, rutiner, rutiner og så alle de uventa små lyspunktene derimellom:) 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Er det ferie...? Sukk. De sier så. Lite fri i sommer, eller? 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Njæh...Riktig porsjonert utover året er alle de tingene finfine, men alt på en gang i løpet av et par, tre uker...Det blir litt krampaktig samme hvordan man mikser og trikser for å få det til:/ Jeg er vel gørrkjedelig, men jeg liker hverdagene best, jeg. Rutiner, rutiner, rutiner og så alle de uventa små lyspunktene derimellom:) Helt enig med deg:-) Kan ikke fordra krampe av noe som helst. Det er bare slitsomt :-( 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Njæh...Riktig porsjonert utover året er alle de tingene finfine, men alt på en gang i løpet av et par, tre uker...Det blir litt krampaktig samme hvordan man mikser og trikser for å få det til:/ Jeg er vel gørrkjedelig, men jeg liker hverdagene best, jeg. Rutiner, rutiner, rutiner og så alle de uventa små lyspunktene derimellom:) Åja, du liker rutiner, ja det gjør jo aspie-folk;-)) Du må se mer opp på stjernene om kvelden, fult av lyspunkter der oppe.... 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor? Eller hvordan? Hvorfor: Fordi jeg blir lei av å sløve uke etter uke - med ingenting:-) Akkurat som deg. Jeg takler ikke overgangen med å ha fullt kjør - til ingenting :-( Ok. Da lurer jeg bare på hvorfor du har en sånn: og ikke en sånn: Jeg er litt aspergersrk og detter ut når det ikke er helt samsvar mellom ord og mimikk. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 De sier så. Lite fri i sommer, eller? For å si det sånn; skoleåret er mer avslappende enn denne sommeren.. hehe. Men, men.. Trenger pengene og arbeidserfaringen, så ingen grunn til å klage eegentlig. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Er det ferie...? Sukk. Jeg hører også snakk om det. Og hva er kosemosing?? 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor? Eller hvordan? Hvorfor: Fordi jeg blir lei av å sløve uke etter uke - med ingenting:-) Akkurat som deg. Jeg takler ikke overgangen med å ha fullt kjør - til ingenting :-( Sikkert fordi jeg sier noe som jeg ikke burde si....elller nærmest beklage. Tror du ikke det? Det er jo ikke populært å ikke juble over sommer/ferie. Liker ikke sommeren heller, jeg da...rar som jeg er. 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Sikkert fordi jeg sier noe som jeg ikke burde si....elller nærmest beklage. Tror du ikke det? Det er jo ikke populært å ikke juble over sommer/ferie. Liker ikke sommeren heller, jeg da...rar som jeg er. Obs..den kom feil. Var svar til deg, Tonie . 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Åja, du liker rutiner, ja det gjør jo aspie-folk;-)) Du må se mer opp på stjernene om kvelden, fult av lyspunkter der oppe.... Jaja, vi aspier har det i grunnen ganske godt så lenge vi får være i fred;) Vaddå stjärnor? De henger jo der og er pene og alt det, men... Men altså, jeg har en jobb jeg liker, jeg Folk flest virker litt misfornøyde og gruer seg til ferien er slutt. Betyr det at de vantrives på jobben? 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Jeg hører også snakk om det. Og hva er kosemosing?? Det er sånn: nå skal vi ha det hyggelig, dere! Gruppeklem!!!!! *rømmer* 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Sikkert fordi jeg sier noe som jeg ikke burde si....elller nærmest beklage. Tror du ikke det? Det er jo ikke populært å ikke juble over sommer/ferie. Liker ikke sommeren heller, jeg da...rar som jeg er. Du er ikke rar. Du er en av de det går an å forstå, du. 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Det er sånn: nå skal vi ha det hyggelig, dere! Gruppeklem!!!!! *rømmer* Da har jeg også AS. For alt som ikke er ekte og naturlig, byr meg i mot. 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Du er ikke rar. Du er en av de det går an å forstå, du. He..he....Takk for det :-) Men det er jo unaturlig å ikke like sommer/ferie? Det blir man ihvert fall fortalt. Og da tror man jo på det ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.