tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Da har jeg også AS. For alt som ikke er ekte og naturlig, byr meg i mot. Å, det skal vel litt mer til. Jeg tror du er på det tørre:) Det vi snakker om her kan vel kalles sunn skepsis. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Det er sånn: nå skal vi ha det hyggelig, dere! Gruppeklem!!!!! *rømmer* *rødmer ned til tærne* Trodde det var en type mose som vokser på FJELLET:-) 0 Siter
Colette Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Å, det skal vel litt mer til. Jeg tror du er på det tørre:) Det vi snakker om her kan vel kalles sunn skepsis. Ja? Min følelse er sterkere enn det. Sunn skepsis? Pføy.... 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 He..he....Takk for det :-) Men det er jo unaturlig å ikke like sommer/ferie? Det blir man ihvert fall fortalt. Og da tror man jo på det ? Ja, man gjør jo det. Det er vel derfor jeg spør, tror jeg...Godt å høre at en ikke er alene selv om det ikke akkurat hjelper heller. Faen, skal man ha dårlig samvittighet for å ønske hverdagen vekommen tilbake? Det er vel egentlig det jeg lurer på. Skal man det? Jeg har det ikke:) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jaja, vi aspier har det i grunnen ganske godt så lenge vi får være i fred;) Vaddå stjärnor? De henger jo der og er pene og alt det, men... Men altså, jeg har en jobb jeg liker, jeg Folk flest virker litt misfornøyde og gruer seg til ferien er slutt. Betyr det at de vantrives på jobben? Kanskje det betyr at de ikke har fått oppfylt alle drømmene sine som de hadde store planer om å få gjort i ferien. Men likevel liker jobben og syns det er nesten godt å begynne igjen for å få en unnskyldning til å slippe å gjøre det de drømmer om fordi det betyr at de må gi slipp på så mye annet, og ikke minst rutinene, og det trygge. Jeg vet ikke, 0 Siter
tonie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 *rødmer ned til tærne* Trodde det var en type mose som vokser på FJELLET:-) Hehehehehe! 0 Siter
Colette Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Ja, man gjør jo det. Det er vel derfor jeg spør, tror jeg...Godt å høre at en ikke er alene selv om det ikke akkurat hjelper heller. Faen, skal man ha dårlig samvittighet for å ønske hverdagen vekommen tilbake? Det er vel egentlig det jeg lurer på. Skal man det? Jeg har det ikke:) Man skal ikke det, kjære Tonie. Man skal ha lov til å føle det man føler. Vi blir så oppdratt til et system hvor alle skal tenke og føle det samme, at jeg spyr....For en verden vi lever i. Og nå er jeg faktisk litt sint, kjenner jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 For å si det sånn; skoleåret er mer avslappende enn denne sommeren.. hehe. Men, men.. Trenger pengene og arbeidserfaringen, så ingen grunn til å klage eegentlig. Hehe, jeg tror det er godt å holde liket i vigør. Du angrer neppe på det utover høsten hvis neste termin blir like avslappende som den forrige;) 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Man skal ikke det, kjære Tonie. Man skal ha lov til å føle det man føler. Vi blir så oppdratt til et system hvor alle skal tenke og føle det samme, at jeg spyr....For en verden vi lever i. Og nå er jeg faktisk litt sint, kjenner jeg. Det er bra. Vi liker de som fortsatt kan føle:) Du gikk glipp av noe stort, forresten. Patti, altså 0 Siter
Colette Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Det er bra. Vi liker de som fortsatt kan føle:) Du gikk glipp av noe stort, forresten. Patti, altså Flott .-) Du virker som en sterk person, som jeg setter stor pris på her inne:-) Applaus til deg ! He..he..Tror du at jeg hadde mot til å delta på noe sånt? Neida :-( Da var det mye tryggere å gå løs på oppussing og maling. Men jammen ble det fint hos meg,også :-) Bortsett fra det..så elsker jeg Jan Werner, jeg da:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Det er bra. Vi liker de som fortsatt kan føle:) Du gikk glipp av noe stort, forresten. Patti, altså Smith? 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Flott .-) Du virker som en sterk person, som jeg setter stor pris på her inne:-) Applaus til deg ! He..he..Tror du at jeg hadde mot til å delta på noe sånt? Neida :-( Da var det mye tryggere å gå løs på oppussing og maling. Men jammen ble det fint hos meg,også :-) Bortsett fra det..så elsker jeg Jan Werner, jeg da:-) Njæh, jeg kjenner ikke deg, men du virker modig. Du har det helt sikkert mye finere enn meg i gangen, hehe. Menneh... Jan Werner hadde en helt utenom det vanlige nydelig stemme, enig så langt, men du krever mer enn så? Colette...? 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Smith? The one and only! Overrask meg positivt nå, cathlin! 0 Siter
Colette Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Njæh, jeg kjenner ikke deg, men du virker modig. Du har det helt sikkert mye finere enn meg i gangen, hehe. Menneh... Jan Werner hadde en helt utenom det vanlige nydelig stemme, enig så langt, men du krever mer enn så? Colette...? Jeg vet ikke hva jeg krever når det gjelder JW. Og nå er jeg på tynn is..Du som liker det rå og følelsesmessig perfekte (Pattie): Har du gitt JW en sjangse? På Youtube f.eks.? Vil så gjerne møte deg, men aner ikke hvordan.... 0 Siter
Colette Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Njæh, jeg kjenner ikke deg, men du virker modig. Du har det helt sikkert mye finere enn meg i gangen, hehe. Menneh... Jan Werner hadde en helt utenom det vanlige nydelig stemme, enig så langt, men du krever mer enn så? Colette...? Og hvorfor virker jeg modig? 0 Siter
cathlin Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 The one and only! Overrask meg positivt nå, cathlin! Tja, jeg har en cd av henne (horses?) som jeg ikke tror jeg har hørt på noen gang. *overrasker positivt* Jeg tok pj-harvey-veien. Jeg liker henne veldig godt. Meen, jeg har nesten ikke hørt på musikken på lenge. Nå har jeg heller ikke levd noe særlig på lenge,.. så det har en logisk sammenheng, -men det kan jo hende jeg er i ferd med å våkne til liv igjen. Syns du jeg skal høre på cd-en? 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Jeg vet ikke hva jeg krever når det gjelder JW. Og nå er jeg på tynn is..Du som liker det rå og følelsesmessig perfekte (Pattie): Har du gitt JW en sjangse? På Youtube f.eks.? Vil så gjerne møte deg, men aner ikke hvordan.... Jan Werner hadde i grunnen alt som trengtes for å bli en fullbåren artist. Han hadde (bortsett fra en vanvittig stemme) sårheten, lengselen, smerten, drivet og behovet for å bli sett, men han døde dessverre før han rakk å finne ut av seg selv og hvor han egentlig ville hen. Jeg tror han kunne blitt stor. Virker jeg som en kulturell blære? Det er ikke meningen. Jeg er bare halvgammel og lei av ræl. AS tonie kan man møte overalt i grunnen:) 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Tja, jeg har en cd av henne (horses?) som jeg ikke tror jeg har hørt på noen gang. *overrasker positivt* Jeg tok pj-harvey-veien. Jeg liker henne veldig godt. Meen, jeg har nesten ikke hørt på musikken på lenge. Nå har jeg heller ikke levd noe særlig på lenge,.. så det har en logisk sammenheng, -men det kan jo hende jeg er i ferd med å våkne til liv igjen. Syns du jeg skal høre på cd-en? Det synes jeg helt klart at du skal:) Hvis du er redd og tror du trenger en myk innføring kan du jo begynne med "Twelve" der hun tolker tolv kjente låter. Bare sånn for å venne deg til stemmen, liksom. Den er sår og rå. Verdens beste kvinnelige rockevokal, spør du meg:) Men Horses er obligatorisk hvis du er bittelitt musikkinteressert. Hør, hør:) 0 Siter
tonie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Og hvorfor virker jeg modig? Fordi du er deg selv og stiller spørsmålstegn uansett hvor vindene blåser. Du tør å være den eneste som går imot. Det er modig:) 0 Siter
Colette Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Jan Werner hadde i grunnen alt som trengtes for å bli en fullbåren artist. Han hadde (bortsett fra en vanvittig stemme) sårheten, lengselen, smerten, drivet og behovet for å bli sett, men han døde dessverre før han rakk å finne ut av seg selv og hvor han egentlig ville hen. Jeg tror han kunne blitt stor. Virker jeg som en kulturell blære? Det er ikke meningen. Jeg er bare halvgammel og lei av ræl. AS tonie kan man møte overalt i grunnen:) Hva manglet han da? Et Iglesias-utseende? Nå er jeg litt spydig, men henger meg opp i ditt " i grunnen". Jeg er så sår når det gjelder den mannen , og jeg kommer aldri til å komme over at han forsvant fra oss. Jeg har innimellom besøk av min X, og setter jeg på JW's cd-er så gråter han i ville strømmer. Men jeg skal ikke tvinge han på noen, det har jeg lovet meg selv. Men han var noe mer enn en stor stemme. Han formidlet følelser for de som turde ta i mot :-(( Men nok om han, kanskje.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.