Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn iris
Skrevet

For det første så var det ikkje mandag morgen, det var søndag morgen, dessuten så var klokka ikkje fullt fem over fire om morningen.

Så du trengte ikkje gått på jobb i dag, om du skulle begynt igjen mandag (altså i morra) !?

Kanskje ikke så lurt å skrive innlegg etter å ha kommet hjem fra byen søndag morgen... Jeg var i alle fall ikke i form til å gå på jobb da for å si det sånn... hehe

Jeg prøvde vel å tenke fremover på hvordan da skulle bli å stå opp mandag morgen klokka halv fem, nesten samme tid som jeg la meg søndag morgen...

Er litt i bakrus enda tror jeg, merker ordene bare baller seg.

ehem.. forstod du hva jeg mente?

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

24

• Colette

19

• mrxx

9

• cathlin

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg er ikke lei i det hele tatt. Det har aldri skjedd, og jeg har lenge forundret meg over at folk kan tenke sånn. "Godt å komme i gang", du liksom. Hadde glatt klart dobbelt så mange ferieuker pr år, ja.

tzatziki1365380058
Skrevet

Neeeeeeei!!!!!

Lei ferie har jeg aldri vært! Tanken er helt absurd, i grunn! ;)

Skrevet

Nei, jeg er ikke lei i det hele tatt. Det har aldri skjedd, og jeg har lenge forundret meg over at folk kan tenke sånn. "Godt å komme i gang", du liksom. Hadde glatt klart dobbelt så mange ferieuker pr år, ja.

Noe sier meg at du ikke har drømmejobben:)

Skrevet

Jeg har ikke begynt ferien enda, men har mye fri for det. Jobber nattevakter. Ferien er veldig velkommen neste mandag :o)

Kos deg masse!:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Elsker ferie og kan gjerne nyte det videre et par uker til.

Men jeg er glad for at hverdagen kommer, hvor unger legges til normal tid og det er litt mer system på dagen.

Persille1365381127
Skrevet

Det forekommer meg at svært mange har de største belastningene på andre livsområder enn jobben/arbeidsplassen.

Etterhvert tror jeg det blir stadig viktigere å innse dette og skaffe seg ferie fra det som belaster tyngst :-)

*knegg*

Jeg aner bedre business for feriekolonifantasien min ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...