Gjest ikke signatur-doler Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har for mye å tenke på og for mye å gjøre. Vanskelige store valg (som har med forhold å gjøre) og mye å gjøre i hjemmet og på arbeid. Jeg er sliten og selv om jeg tar en time til trening så nytter ikke det! Vi har hatt ferie og nå starter kjøret igjen - hjelp! :-S 0 Siter
linko Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg rydder kontorpulten og starter med blanke ark på jobb ihvertfall - synes det hjelper. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg prater. Enten med gubben, mamma eller venninner. Eller egentlig aller helst diskusjonsforum på nett, når jeg tenker etter. 0 Siter
Gjest søker ro_ Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 mediterer,skriver,tegner...det hjelper iallefall meg:) 0 Siter
Gjest søker ro_ Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 mediterer,skriver,tegner...det hjelper iallefall meg:) 0 Siter
Gjest gjør jeg Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jeg legger meg ekstra tidlig i urolige tider og får ekstra mye søvn. Dessuten bestemmer jeg meg for å bruke en fridag til å få unna alt som skal gjøres av praktiske ting. Personlige problemer snakker jeg ut om så fort jeg kan med partner og så glemmer jeg det og fortsetter på ny frisk. Og så sier jeg nei til alt annet som dukker opp som ikke er viktig her og nå, så lenge jeg er sliten. Dette er vel det absolutt "must" for å takle en stressete periode. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Blir det så mye at jeg har problemer med å se alle løsninger/muligheter som er nødvendig før beslutning skal taes- så skriver jeg. Bruker word- og skriver alle momenter og tanker, og "rydder hodet" på den måten. Jobber med "dokumentet" til jeg føler meg ferdig med det og en beslutning er tatt. Ellers så jobber jeg mest mulig- inntil jeg er ovenpå igjen. For jeg er ikke flink å slappe av om jeg vet det ligger masse arbeid og venter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.