Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har for mye å tenke på?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur-doler
Skrevet

Jeg har for mye å tenke på og for mye å gjøre. Vanskelige store valg (som har med forhold å gjøre) og mye å gjøre i hjemmet og på arbeid.

Jeg er sliten og selv om jeg tar en time til trening så nytter ikke det! Vi har hatt ferie og nå starter kjøret igjen - hjelp!

:-S

Skrevet

Jeg rydder kontorpulten og starter med blanke ark på jobb ihvertfall - synes det hjelper.

Skrevet

Jeg prater. Enten med gubben, mamma eller venninner. Eller egentlig aller helst diskusjonsforum på nett, når jeg tenker etter. ;)

Gjest søker ro_
Skrevet

mediterer,skriver,tegner...det hjelper iallefall meg:)

Gjest søker ro_
Skrevet

mediterer,skriver,tegner...det hjelper iallefall meg:)

Gjest gjør jeg
Skrevet

Jeg legger meg ekstra tidlig i urolige tider og får ekstra mye søvn. Dessuten bestemmer jeg meg for å bruke en fridag til å få unna alt som skal gjøres av praktiske ting.

Personlige problemer snakker jeg ut om så fort jeg kan med partner og så glemmer jeg det og fortsetter på ny frisk.

Og så sier jeg nei til alt annet som dukker opp som ikke er viktig her og nå, så lenge jeg er sliten. Dette er vel det absolutt "must" for å takle en stressete periode.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Blir det så mye at jeg har problemer med å se alle løsninger/muligheter som er nødvendig før beslutning skal taes- så skriver jeg. Bruker word- og skriver alle momenter og tanker, og "rydder hodet" på den måten. Jobber med "dokumentet" til jeg føler meg ferdig med det og en beslutning er tatt.

Ellers så jobber jeg mest mulig- inntil jeg er ovenpå igjen. For jeg er ikke flink å slappe av om jeg vet det ligger masse arbeid og venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...