Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere den?

Nå er jeg jo på jobb, men generelt sett så holder jeg meg i skyggen eller inne fram til utpå ettermiddagen. Så blir det en tur ut og bade - ut over kvelden.

Hvor mye vann/væske drikker dere for eksempel om dagen?

Her tror jeg fort det kan bli 3-4-5 liter nå når gradestokken kommer over 30 grader. Har problemer med at kroppen min ikke ventilerer seg noe særlig ved å svette, så jeg blir veldig, veldig varm...

Gjest D*lilith
Skrevet

Holder meg i skyggen jeg,det er det beste.phu!

Ellers har vi vært og badet også og det hjelper jo på.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Drikker masse vann. (flere liter i døgnet)

Væter meg litt med vann- og klærne jeg går i.

Oppsøker skygge og luftige plasser.

Skrevet

Holder meg i skyggen jeg,det er det beste.phu!

Ellers har vi vært og badet også og det hjelper jo på.

Bading hjelper absolutt på, ja :)

Skrevet

''Har problemer med at kroppen min ikke ventilerer seg noe særlig ved å svette'' Jeg har også problemer, selv om jeg svetter. Jeg svetter normalt ikke i det hele tatt, men nå blir jeg helt klam og synes det er skikkelig vemmelig. Hodet fungerer også bare sånn halvveis.

Hvis jeg skal være i solen, må det være i forb med bading.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...