tusseline Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hvordan takler dere den? Nå er jeg jo på jobb, men generelt sett så holder jeg meg i skyggen eller inne fram til utpå ettermiddagen. Så blir det en tur ut og bade - ut over kvelden. Hvor mye vann/væske drikker dere for eksempel om dagen? Her tror jeg fort det kan bli 3-4-5 liter nå når gradestokken kommer over 30 grader. Har problemer med at kroppen min ikke ventilerer seg noe særlig ved å svette, så jeg blir veldig, veldig varm... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Holder meg i skyggen jeg,det er det beste.phu! Ellers har vi vært og badet også og det hjelper jo på. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Drikker masse vann. (flere liter i døgnet) Væter meg litt med vann- og klærne jeg går i. Oppsøker skygge og luftige plasser. 0 Siter
tusseline Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Holder meg i skyggen jeg,det er det beste.phu! Ellers har vi vært og badet også og det hjelper jo på. Bading hjelper absolutt på, ja 0 Siter
adelie Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 ''Har problemer med at kroppen min ikke ventilerer seg noe særlig ved å svette'' Jeg har også problemer, selv om jeg svetter. Jeg svetter normalt ikke i det hele tatt, men nå blir jeg helt klam og synes det er skikkelig vemmelig. Hodet fungerer også bare sånn halvveis. Hvis jeg skal være i solen, må det være i forb med bading. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.