Gjest this is a signature Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Prøvde nettopp å åpne et bilde jeg fikk på mail. Det kommer opp om jeg vil lagre filen, og når jeg trykker "lagre", så kommer det oppe en melding om at filen blir lagret. Men Den nedlastingsoversikten som popper opp er alltid tom...Jeg skjønner ingenting av det..Det ser ikke ut som noen filer lagres.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Er det vista du har? ja... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 ja... Jeg strevde litt med vista i begynnelsen jeg og. Når du får opp den ploppen som spør om du vil laste ned, hvor lagrer du filen? Du trykker lagre fil, deretter velger du hvor du vil legge filen, har du event sjekket under fellesmapper, eller under navnet ditt og nedlastninger? (Forsøk neste gang å legge den på skrivebordet, bare for å sjekke om det i det hele tatt funker å laste ned.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.