Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Hellas i august. Har hørt rykter om at rørene er så dårlige at man må kaste alt toalettpapir i søpla. Stemmer det? Er det sånn overalt?

Gjest xbellax
Skrevet

Nei ikke overalt, ikke de fleste nyere hotellene, men bor du privat må du regne med det (og enkelte restauranter, men der er det som regel skilt). Skrøpelige greier med andre ord.

Skrevet

Det er sånn på Kreta, ja. Om det er slik overalt kan jeg ikke svare på. Kloakksystemet er kun laget for tiss og bæsj. Papiret går i en egen søppelbøtte m/lokk.

Gjest ulidi
Skrevet

De fleste steder jeg har vært har vi kastet toalettpapiret i søppla. Det er ikke like ille som det høres ut. Verre for de som skal tømme søpla kanskje...

Gjest uff ellemann
Skrevet

Nei ikke overalt, ikke de fleste nyere hotellene, men bor du privat må du regne med det (og enkelte restauranter, men der er det som regel skilt). Skrøpelige greier med andre ord.

Jeg pleier å drite i de bøttene og kaster alt papiret i dass ;)

Skrevet

Vi har vært på to steder i Hellas, og måtte kaste toalettpapiret i søpla.

Det blir en vane ganske fort (som det er lett å venne seg av med når man kommer hjem :)).

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi var i hellas nå i sommer.

Der vi var kunn vi kaste papiret i do på hotellet, men enkelte restauranter vi var på måtte vi kaste det i søpla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...