Gjest ViViola Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Oj. Hvilken nasjonalitet har barnets far, tro? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Oj. Hvilken nasjonalitet har barnets far, tro? Runar Vatne er vel norsk tipper jeg... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Runar Vatne er vel norsk tipper jeg... OK - det kan jo høres slik ut, ja. Det var et veldig - hm - svulstig navn på en helnorsk unge, da. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hvem er Vanessa Rudjord?? Vet ikke. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Vet ikke. Takk for svar! :-) Men ho nok (minst) være Adelig utifra navnet ungen deres har fått... 0 Siter
Gjest En fast bruker Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Å dæven! Det var da ....*kremt*.... voldsomt...! Har foreldrene muligens forlest seg på ukebladsromaner? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Har hun et like eksotisk etternavn? Det går jo ikke an å hete Rudjord til etternavn, med et slikt fornavn. Hilsen 0 Siter
laban Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hvem er Vanessa Rudjord?? Ekskona til Thomas Giertsen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Oh my goodness, det var jo ikke svulstig i det hele tatt... 0 Siter
Atene Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Takk for svar! :-) Men ho nok (minst) være Adelig utifra navnet ungen deres har fått... Adelig? Det er vel så harry som det kan få blitt. Et sånt navn som man drømmer om å gi barnet sitt når man er fjorten. 0 Siter
Gjest mener-jeg Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Adelig? Det er vel så harry som det kan få blitt. Et sånt navn som man drømmer om å gi barnet sitt når man er fjorten. Nå - det mener du. Men folk er forskjellig, og navnet skjemmer ingen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Adelig? Det er vel så harry som det kan få blitt. Et sånt navn som man drømmer om å gi barnet sitt når man er fjorten. Navnet var ihvertfall pompøst og pretensiøst! :-) 0 Siter
Gjest nysgjerrigpetra2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Du kødder... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Oi, det var et voldsomt navn til et antatt helnorsk barn. 0 Siter
Gjest sært navn Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Monique Chantelle Lurer på om det er frivillig eller ufrivillig morsomt...... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Monique Chantelle Heh, vet ikke hvordan jeg ville reagert om jeg ble introdusert for denne babyen.. Smilet mitt ville nok vært en smule anstrengt! ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.