ekte nick Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av siste episode på torsdag. Kan noen fortelle meg hva som skjedde? 0 Siter
Colette Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Du kan se den her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/390555 Wallander-seriene er ofte vanskelig å forklare i få ord :-( 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Du kan se den her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/390555 Wallander-seriene er ofte vanskelig å forklare i få ord :-( Dessuten skal Wallander _leses_:-) 0 Siter
Colette Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Dessuten skal Wallander _leses_:-) Ja, det er mye mulig:-) Komplisert kan i hvert fall handlingsforløpet være. Men nå nyter jeg Rolf Lassgårds skuespillertalent da, og det kan ikke oppleves gjennom bøkene :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Ja, det er mye mulig:-) Komplisert kan i hvert fall handlingsforløpet være. Men nå nyter jeg Rolf Lassgårds skuespillertalent da, og det kan ikke oppleves gjennom bøkene :-) Det er riktig da, har en en flott kar:-) 0 Siter
Colette Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Det er riktig da, har en en flott kar:-) Ja, synes du ikke det? :-) Får mer og mer sansen for den karen, jo mer jeg ser av han:-) Flott er han kanskje ikke, i ordets vanlige betydning? Men at det er noe ved han - det er helt sikkert :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Ja, synes du ikke det? :-) Får mer og mer sansen for den karen, jo mer jeg ser av han:-) Flott er han kanskje ikke, i ordets vanlige betydning? Men at det er noe ved han - det er helt sikkert :-) Nei, ikke flott av utseendet og alt det der, men det er "et eller annet" ved han, liker filmene veldig godt, og det finnes bare én Wallander (ikke han andre mørke) - han er for lite "sjuskete" til å spille rollen... 0 Siter
Colette Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Nei, ikke flott av utseendet og alt det der, men det er "et eller annet" ved han, liker filmene veldig godt, og det finnes bare én Wallander (ikke han andre mørke) - han er for lite "sjuskete" til å spille rollen... He....jeg skjønner hva du mener:-) Men nå er det ikke det sjuskete jeg faller for. Det er intensiteten, blikkene, reaksjonene hans osv. Fantastisk :-) Og en litt annen sær ting: Han er stor og tung, ikke sant? Og han har ganske lange, om enn ikke så slanke bein. Men måten han beveger seg på er litt "halvfeminint" - som en kontrast til den store, kraftige, og "ikke i det hele tatt feminine mannen" han er. Og det synes jeg er utrolig facinerende. Men nå tar jeg visst litt av her :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, det er mye mulig:-) Komplisert kan i hvert fall handlingsforløpet være. Men nå nyter jeg Rolf Lassgårds skuespillertalent da, og det kan ikke oppleves gjennom bøkene :-) Jeg er enig med deg, han er en fantastisk skulespiller. Han er Wallander slik Mankell har beskrevet han i bøkene, helt enkelt. Han andre fyren som spiller Wallander er helt feil, han er altfor pen og spenstig til å kunne være Wallander. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 He....jeg skjønner hva du mener:-) Men nå er det ikke det sjuskete jeg faller for. Det er intensiteten, blikkene, reaksjonene hans osv. Fantastisk :-) Og en litt annen sær ting: Han er stor og tung, ikke sant? Og han har ganske lange, om enn ikke så slanke bein. Men måten han beveger seg på er litt "halvfeminint" - som en kontrast til den store, kraftige, og "ikke i det hele tatt feminine mannen" han er. Og det synes jeg er utrolig facinerende. Men nå tar jeg visst litt av her :-) Litt som han Charles Bronson, så stygg at det nesten er pent....... Han var jeg betatt av i min ungdom. http://images.google.com/images?q=charles%20bronson 0 Siter
Colette Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg er enig med deg, han er en fantastisk skulespiller. Han er Wallander slik Mankell har beskrevet han i bøkene, helt enkelt. Han andre fyren som spiller Wallander er helt feil, han er altfor pen og spenstig til å kunne være Wallander. Ja, han er fantastisk:-) Nå har ikke jeg lest bøkene, men for meg ER dette Kurt Wallander. Skjønner ikke hvorfor de byttet han ut med han nye. Det må være et stort feilgrep, synes jeg. Skjønte ingenting da jeg leste dette. Jeg så et intervju med Lassgård på Tv her en kveld, og da virket han som en helt annen type. Han var veldig blid og smilte og lo mye, rik på ord, gjennomtenkt og reflektert. Ikke var han stygg og uflidd heller:-) Men han er nå kåret til Sveriges mest sexy mann da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.