Gjest redd som f Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Det lynte her nå, rett bak huset og drønnet til nesten før lynet var over ...... fyttigrisen ...... huset ristet som f * * * Var ut å kikka om det brant bak her, heldigvis gjorde det ikke det ...... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Uff, så skummelt... Håper været roer seg for dere snart, så du kan få ei god natt! 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Følg med der det slo ned, opplevde nettopp at en låve brant ned i nærheten her dagen etter at lynet slo ned, fordi det hadde ligget å ulmet... 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 PS: Hvor omtrent er det torden nå... *skjelver* 0 Siter
Gjest iallefall i telemark Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 PS: Hvor omtrent er det torden nå... *skjelver* . 0 Siter
Gjest Veldig frustrert frue Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Vi kan gjøre en deal her du, du sender meg tordenet og lynet ditt. Jeg har vært i hus som har det har slått ned i, alikavel er jeg ikke veldig redd. Jeg trenger at det skjer noe rundt meg, så gi meg lynet ditt og denne timen med acction så får du låne min mann i samme tiden. OK? 0 Siter
Gjest redd som f Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Vi kan gjøre en deal her du, du sender meg tordenet og lynet ditt. Jeg har vært i hus som har det har slått ned i, alikavel er jeg ikke veldig redd. Jeg trenger at det skjer noe rundt meg, så gi meg lynet ditt og denne timen med acction så får du låne min mann i samme tiden. OK? det har heldigvis gitt seg nå, så nå skal jeg legge meg .... med mannen min. Får håpe at det flytter seg til deg da Natta 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Tør du å sitte med data i torden. Drar ut alt jeg, tv .telefon.data osv. Heldigvis er det høye fjell her jeg bor. 0 Siter
Gjest redd som f Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Tør du å sitte med data i torden. Drar ut alt jeg, tv .telefon.data osv. Heldigvis er det høye fjell her jeg bor. nei er du gal, jeg dro ut det meste av stikk-kontakter, også forbud om å på do og dusje når det er sånt vær 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 nei er du gal, jeg dro ut det meste av stikk-kontakter, også forbud om å på do og dusje når det er sånt vær Sånn er jeg oså Liker best å sitte i bilen:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Bor i et 70 år gammelt hus, og hytta jeg ferierer i er omtrent like gammel, så jeg slår meg til ro med at det skal mye til at huset ikke har vært ute for verre vær før... Tidligere i sommer var jeg ute i båt da det plutselig kom et forrykende uvær. Ble litt bekymret, men beroliget meg med at det var mange andre båter ute... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.