Gå til innhold

Å fytti inni granskauen .....

Anbefalte innlegg

Gjest redd som f
Skrevet

Det lynte her nå, rett bak huset og drønnet til nesten før lynet var over ...... fyttigrisen ...... huset ristet som f * * *

Var ut å kikka om det brant bak her, heldigvis gjorde det ikke det ......

Skrevet

Uff, så skummelt...

Håper været roer seg for dere snart, så du kan få ei god natt!

Skrevet

Følg med der det slo ned, opplevde nettopp at en låve brant ned i nærheten her dagen etter at lynet slo ned, fordi det hadde ligget å ulmet...

Skrevet

PS: Hvor omtrent er det torden nå...

*skjelver*

Gjest iallefall i telemark
Skrevet

PS: Hvor omtrent er det torden nå...

*skjelver*

.

Gjest Veldig frustrert frue
Skrevet

Vi kan gjøre en deal her du, du sender meg tordenet og lynet ditt. Jeg har vært i hus som har det har slått ned i, alikavel er jeg ikke veldig redd.

Jeg trenger at det skjer noe rundt meg, så gi meg lynet ditt og denne timen med acction så får du låne min mann i samme tiden.

OK?

Gjest redd som f
Skrevet

Vi kan gjøre en deal her du, du sender meg tordenet og lynet ditt. Jeg har vært i hus som har det har slått ned i, alikavel er jeg ikke veldig redd.

Jeg trenger at det skjer noe rundt meg, så gi meg lynet ditt og denne timen med acction så får du låne min mann i samme tiden.

OK?

;) det har heldigvis gitt seg nå, så nå skal jeg legge meg .... med mannen min.

Får håpe at det flytter seg til deg da :)

Natta :)

Gjest J.R.-07
Skrevet

Tør du å sitte med data i torden. Drar ut alt jeg, tv .telefon.data osv. Heldigvis er det høye fjell her jeg bor.

Gjest redd som f
Skrevet

Tør du å sitte med data i torden. Drar ut alt jeg, tv .telefon.data osv. Heldigvis er det høye fjell her jeg bor.

nei er du gal, jeg dro ut det meste av stikk-kontakter, også forbud om å på do og dusje når det er sånt vær

Gjest J.R.-07
Skrevet

nei er du gal, jeg dro ut det meste av stikk-kontakter, også forbud om å på do og dusje når det er sånt vær

Sånn er jeg oså:) Liker best å sitte i bilen:)

Gjest Elextra
Skrevet

Bor i et 70 år gammelt hus, og hytta jeg ferierer i er omtrent like gammel, så jeg slår meg til ro med at det skal mye til at huset ikke har vært ute for verre vær før...

Tidligere i sommer var jeg ute i båt da det plutselig kom et forrykende uvær. Ble litt bekymret, men beroliget meg med at det var mange andre båter ute...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...