Gå til innhold

Entre forskjellige sider (sikkerhet etc)

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert kone og mor
Skrevet

Ønsker å entre en chatteside men kommer ikke inn. Får opp advarselruter hele tiden. Spørsmål om å godkjenne activex etc. Gjør dette, går inn på alternativer for internet og legger til muligheter for å laste ned activex etc. men kommer søren meg ikke inn.

Ruten for innlogging forblir hvit uansett hva jeg gjør. Når jeg oppdatterer siden så kommer ny activex meldingsrute opp, jeg godkjenner og ber om å kjøre, men ruten forblir hvit.

Jeg har en mann jeg elsker men som er forferdelig sta, uromantisk og lite lysten på sex, varme, nærhet og koselige samtaler, samt skjønner seg ikke på familiære verdier. Trenger derfor sårt å prate og spøke med mennesker, le lit, og få et liv utenom dette.

Derfor trenger jeg sårt hjelp før jeg havner på Veum . NÅ!!!

Gjest ToneVe
Skrevet

Har du antivirus med brannmur? Det kan være denne spom slår inn. Hvis du har det så kan du prøve å deaktivere den og se om det hjelper. Kan hende innstillingene på denne er feil.

Skrevet

Hei du. Takk for hjelp. Jeg har win. brannmur, men denne er satt til å si i fra om programmer den stopper. Den reagerer i allefall ikke synlig her.

Får beskjed om å laste ned en activex og gjør dette, da får jeg spørsmål om jeg vil laste inn siden utgiver ikke kan vertifiseres. Men jeg laster det ned (er et kjent chattested dette)

Vinduet blir hvit men det kommer ikke opp valgmuligheter/innlogginsmuligheter.

Kanskje skjebnen skal forhindre meg i å gjøre noe galt ;)

Skrevet

Har du antivirus med brannmur? Det kan være denne spom slår inn. Hvis du har det så kan du prøve å deaktivere den og se om det hjelper. Kan hende innstillingene på denne er feil.

Hei du. Takk for hjelp. Jeg har win. brannmur, men denne er satt til å si i fra om programmer den stopper. Den reagerer i allefall ikke synlig her.

Får beskjed om å laste ned en activex og gjør dette, da får jeg spørsmål om jeg vil laste inn siden utgiver ikke kan vertifiseres. Men jeg laster det ned (er et kjent chattested dette)

Gjest ToneVe
Skrevet

Da vet jeg desverre ikke hva det kan være...Kanskje det er skjebnen...:-)...lykke til iallefalll

Gjest Ikke fullt så frustrert kone og mor lenger
Skrevet

Om du har IE6 kan du forsøke å oppgradere til IE7:

http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

Om dette ikke hjelper ville jeg skiftet til Firefox, den er bedre sikkerhetsmessig og ikke så kranglete når det gjelder activeX plugin.

Takk for svar birdie.

Jeg har IE7, dette er en helt ny maskin med Vista.

Problemet var oppdattering av Java. Nå er problemet løst.

Kjenner til Firefox, hadde det på min forrige maskin og var veldig glad i det. Men dette er en helt ny maskin som sakt så jeg driver å "blir kjent med den".

Nå skal jeg i allefall chatte. Jipiiiiiiiiii :)

Skrevet

Hvordan finner man ut om man har 6 eller 7?

Om du har en horisontal tekstmeny i toppen (Fil, Vis, Hjelp etc) har du 6, om det kun er ikoner har du 7.

candyqueen_83
Skrevet

Om du har en horisontal tekstmeny i toppen (Fil, Vis, Hjelp etc) har du 6, om det kun er ikoner har du 7.

Da har jeg 7 :o) Fant det visst ut ved å trykke på linken din også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...