Gå til innhold

Glemt å ta ut tampong?

Anbefalte innlegg

Gjest Glemt å ta ut tampong?
Skrevet

Utrolig dumt spørsmål, men hva skjer egentlig om man glemmer å ta ut en tampong? Blir den liggende oppi skjeden og foråsake skade da? Er så redd for at jeg har glemt igjen en tampong, men kjenner ingenting når jeg putter fingeren opp i skjeden. Bare den ikke har kommet så langt inn at man ikke kan kjenne den lenger...Er nok bare unødvendig bekymra. Jeg hadde vel merket det?

Gjest bareentanke
Skrevet

Det vil nok føre til en infeksjon relativt raskt

Skrevet

Det vil nok føre til en infeksjon relativt raskt

Og da vil jeg merke det sant? Hvordan?

Gjest Lea Lett
Skrevet

Og da vil jeg merke det sant? Hvordan?

Det vil begynne å lukte py og helvette i hvertfall. Ellers har jeg ingen erfaring med akkurat det der. Husker bare jeg leste boken "Men tankene mine får du aldri", og der var det beskrevet hva som skjedde når en tampong ble liggende igjen oppi skjeden i lang tid. Det ble en alvorlig infeksjon til slutt.

Gjest absolutt ikke nå
Skrevet

Vel...jeg klarte å sette inn to stykker, på ulike tidspunkt.

Oppdaget det ikke før jeg skulle ta ut og der var to tråder...

*Flau*

Gjest Ikke flau, men sier det ikke høyt
Skrevet

Vel...jeg klarte å sette inn to stykker, på ulike tidspunkt.

Oppdaget det ikke før jeg skulle ta ut og der var to tråder...

*Flau*

*ler* og du er ikke den eneste ;)

Jeg gjorde dette selv som veldig ung. Det var lenge før jeg fikk barn og greier så jeg kan ikke akkurat si at jeg nok var litt mer utvidet der nede og slikt.

Husker jeg dro ut to stk og ble dypt sjokkert. Kunne ikke fatte at jeg hadde fått det til. Og hvordan i all verden hadde jeg plass til to stk. liksom. Ha ha.

Shit happens :D

Skrevet

Så regner med at man får den sykdommen ganske kjapt om man har glemt en? Går og bekymrer meg her. Har hatt vondt i skulderen ganske lenge og igår hadde jeg også diare. Men dette kan jo skyldes helt andre ting som f.eks. mitt høye stoffskifte. Idag er jeg helt fint. Har verken hatt feber eller oppkast så regner ikke med at jeg trenger å bekymre meg?

Er tross alt 9-10 dager siden jeg var ferdig med mensen.

Persille1365381127
Skrevet

En venninde gjorde det der en gang...

Hun visste det ikke da, hun bare gikk til legen fordi det begynte å lukte så vondt, hun ikke klarte å vaske det vekk - og hun ikke skjønte hvorfor.

Hun syntes det var litt pinlig da legen dro ut en tampong :)

Hun hadde visst satt den inn i fylla eller noe, så hun husket ikke at hun hadde gjort det. Men jeg husker at vi diskuterte hva lukten kunne komme av, og ingen av oss foreslo det som et alternativ :)

Men; du kan kjenne hele skjeden, alle veggene, med fingrene - så om du ikke kjenner noe - så er det ikke noe der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...