Gå til innhold

Rasulykken

Anbefalte innlegg

Gjest undermgpå
Skrevet

Hva er det egentlig som får unge mennesker til frivillig å utsette seg for livsfare ved å klatre i fjell hvor mange har omkommet før dem?

Gjest mandolina
Skrevet

De har lyst til å leke med livet som innsats.

Hilsen

Skrevet

Naturopplevelsen samt det å flytte egne grenser.

Det finnes noen få positivvarianter hvor det å kun mestre selve livet blir for enkelt (og kjedelig?).

Gjest skrekk og gru
Skrevet

Kjører ikke du bil?

Hvorfor gjør du det i så fall siden du vet at det skjer bilulykke hver dag

Gjest ViViola
Skrevet

Det er vel ikke noe mer mystisk at folk klatrer i fjell enn at de hopper i fallskjerm, rafter, driver med hangliding, basehopping osv.

Ønsket om et kick som gjør at man føler seg levende driver mange, både gamle og unge, og for noen er det mer ekstreme ting som skal til enn for andre.

Noen av oss er mer enn nok fornøyd med å klatre i en stige mot eget tak, andre trenger mer. Vi er forskjellige, men det er klart - rasulykken er tragisk...

Skrevet

Det er vel ikke noe mer mystisk at folk klatrer i fjell enn at de hopper i fallskjerm, rafter, driver med hangliding, basehopping osv.

Ønsket om et kick som gjør at man føler seg levende driver mange, både gamle og unge, og for noen er det mer ekstreme ting som skal til enn for andre.

Noen av oss er mer enn nok fornøyd med å klatre i en stige mot eget tak, andre trenger mer. Vi er forskjellige, men det er klart - rasulykken er tragisk...

Jeg har hoppa i fallskjerm og prøvd/drevet med mange ulike ekstremsporter, men det er fremdeles mye skumlere OG farligere å gå høyt opp i en stige... :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg har hoppa i fallskjerm og prøvd/drevet med mange ulike ekstremsporter, men det er fremdeles mye skumlere OG farligere å gå høyt opp i en stige... :-)

He-he, og da kan jeg avsløre at jeg i yngre år drev med rafting - jeg som nå synes det er ultraskummelt å kjøre danskebåten... Puh!

:-)

Skrevet

Hva er det som får unge mennesker til å tilbringe hele hverdagen i sofaen foran TV'en? Det er verre spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...