Gjest angrepillen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg og samboer planlegger graviditet etter å ha fått klarsignal fra legene. Men kondomen sprakk ista og må ta angrepillen. Ødelegger det syklusen veldig? På hvilken måte? Vi hadde tenkt å prøve å få barn allerede i september. Skal til utlandet på ferie om 2 uker. Vil jeg få mye småblødninger? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Om du planleger bli gravid likevel, hvorfor i alle dager må du ta angrepillen????? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Det er jo nesten september, du kan da ikke ta angrepille 3. august og så prøve på å bli gravid tre uker senere. Hvor er logikken? Hilsen 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Det lurer jeg også på...hvorfor ta angrepille nå, når dere planlegger å bli gravide...er ikke sikkert dere blir det i spetemper, selv om det er planen... Det kan ta litt tid... 0 Siter
Gjest angrepillen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Om du planleger bli gravid likevel, hvorfor i alle dager må du ta angrepillen????? Fordi jeg har høyt stoffskifte (har hatt det i over 3 år) og har endelig fått henvisning til spesialist. Skulle få time innen 31.08. Får vi klarsignal der prøver vi. Men tør ikke å bli gravid nå i frykt for at det ikke skal gå bra. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Fordi jeg har høyt stoffskifte (har hatt det i over 3 år) og har endelig fått henvisning til spesialist. Skulle få time innen 31.08. Får vi klarsignal der prøver vi. Men tør ikke å bli gravid nå i frykt for at det ikke skal gå bra. Da får du purre på legen, slik at du kan få timen før! Er jo aldri sikkert du er gravid nå heller. Lykke til :0) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg ville absolutt tatt sjansen på å ikke ta angrepille. 0 Siter
Gjest angrepillen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Da får du purre på legen, slik at du kan få timen før! Er jo aldri sikkert du er gravid nå heller. Lykke til :0) Er ikke bare bare det heller. Har purret tidligere, men må stå i kø som alle andre. Er sykehus dette. 3 mnd ventetid. Og kan jo ikke regne med å få time innen 65 timer som er fristen for angrepillen nå. Men hvorfor ikke bare ta angrepillen? Vil det ødelegge for meg? 0 Siter
Gjest Nattvakten Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Er ikke bare bare det heller. Har purret tidligere, men må stå i kø som alle andre. Er sykehus dette. 3 mnd ventetid. Og kan jo ikke regne med å få time innen 65 timer som er fristen for angrepillen nå. Men hvorfor ikke bare ta angrepillen? Vil det ødelegge for meg? Ja, angrepillen vil kunne lage kluss i syklusen, noe som igjen kan føre til at du få problemer med å bli gravid de neste månedene. Du vil ogå kunne risikere småblødninger de neste ukene som du sa.Tror du er ekstra utsatt siden du har stoffskifteproblemer fra før. Men når det er sagt, så hadde jeg ingen bivirkninger av angrepillen selv. Du kan jo være like heldig. Lykke til:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Er ikke bare bare det heller. Har purret tidligere, men må stå i kø som alle andre. Er sykehus dette. 3 mnd ventetid. Og kan jo ikke regne med å få time innen 65 timer som er fristen for angrepillen nå. Men hvorfor ikke bare ta angrepillen? Vil det ødelegge for meg? Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av angrepillen, og har tatt den flere ganger. 0 Siter
Gjest angrepillen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, angrepillen vil kunne lage kluss i syklusen, noe som igjen kan føre til at du få problemer med å bli gravid de neste månedene. Du vil ogå kunne risikere småblødninger de neste ukene som du sa.Tror du er ekstra utsatt siden du har stoffskifteproblemer fra før. Men når det er sagt, så hadde jeg ingen bivirkninger av angrepillen selv. Du kan jo være like heldig. Lykke til:-) Ok, men nå er det for sent. Pillen er tatt. Er jo ingen krise om jeg ikke blir gravid første gang vi prøver heller. Skulle bare mangle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.