Gå til innhold

Fjerne umulige klistremerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakepulver, kan brukes på glass. Da sikkert på ei tredør og..

Javel, åssen bruker du det på ei dør da?

Må eg kjevle det utover eller?

Skrevet

Javel, åssen bruker du det på ei dør da?

Må eg kjevle det utover eller?

Fukt en klut, og ha bakepulver på kluten.

Så legger du kluten mot flekken, og gnukker. ;-)

Skrevet

Hehe da har du vel hørt om Aceton eller?

Plasterfjerner er tingen , fjerner lim etter alle klistrelapper på ting og tang : ))

Skrevet

Fukt en klut, og ha bakepulver på kluten.

Så legger du kluten mot flekken, og gnukker. ;-)

Voila...Og døra er som ny, før 1975 altså.

Kombinasjonen fukta klut, bakepulver/Jif, hårføner og masse skrubbing var det som skulle til! :-)))

Skrevet

Plasterfjerner er tingen , fjerner lim etter alle klistrelapper på ting og tang : ))

Skal huske det til neste gang.

Gjest sahoda
Skrevet

Joda, det visste eg selvfølgelig.

Har prøvd med hårføner, salmiak, Jif og skrape men de sitter like godt!

Ja de er gjerne noe "uvillig herk". Plastfjerner som er nevnt her kan jo prøves. Alternativt da neglelakkfjerner som du jo får kjøpt i dagligvarebutikken. Men prøv på et lite synlig sted først hvis du prøver :)

brilleslangen
Skrevet

Ser du har fått vekk klistremerkene... Selv fjernet jeg masse gamle klistremerker på ei seng . Jeg fuktet en klut med rødsprit jeg da, og trengte nesten ikke gnikke.. så det var veldig effektivt, men rødsprit er hardt for huden, så gummihansker anbefales på det sterkeste... :-)

Skrevet

Voila...Og døra er som ny, før 1975 altså.

Kombinasjonen fukta klut, bakepulver/Jif, hårføner og masse skrubbing var det som skulle til! :-)))

Bra! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...