Gjest Geir Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Bakepulver, kan brukes på glass. Da sikkert på ei tredør og.. Javel, åssen bruker du det på ei dør da? Må eg kjevle det utover eller? 0 Siter
Femma Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Javel, åssen bruker du det på ei dør da? Må eg kjevle det utover eller? Fukt en klut, og ha bakepulver på kluten. Så legger du kluten mot flekken, og gnukker. ;-) 0 Siter
Hypoen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hehe da har du vel hørt om Aceton eller? Plasterfjerner er tingen , fjerner lim etter alle klistrelapper på ting og tang : )) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Fukt en klut, og ha bakepulver på kluten. Så legger du kluten mot flekken, og gnukker. ;-) Voila...Og døra er som ny, før 1975 altså. Kombinasjonen fukta klut, bakepulver/Jif, hårføner og masse skrubbing var det som skulle til! :-))) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Plasterfjerner er tingen , fjerner lim etter alle klistrelapper på ting og tang : )) Skal huske det til neste gang. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Joda, det visste eg selvfølgelig. Har prøvd med hårføner, salmiak, Jif og skrape men de sitter like godt! Ja de er gjerne noe "uvillig herk". Plastfjerner som er nevnt her kan jo prøves. Alternativt da neglelakkfjerner som du jo får kjøpt i dagligvarebutikken. Men prøv på et lite synlig sted først hvis du prøver 0 Siter
brilleslangen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ser du har fått vekk klistremerkene... Selv fjernet jeg masse gamle klistremerker på ei seng . Jeg fuktet en klut med rødsprit jeg da, og trengte nesten ikke gnikke.. så det var veldig effektivt, men rødsprit er hardt for huden, så gummihansker anbefales på det sterkeste... :-) 0 Siter
Femma Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Voila...Og døra er som ny, før 1975 altså. Kombinasjonen fukta klut, bakepulver/Jif, hårføner og masse skrubbing var det som skulle til! :-))) Bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.